سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه فوم پلی یورتان عایق حرارتی سقف شیروانی در سراسر ایران

نظر

عرضه فوم پلی یورتان عایق حرارتی سقف شیروانی در سراسر ایران : عایق فوم پاششی یا عایق افشانه فوم یک نوع عایق ساختمان است که می‌تواند در دیوارها، سقف‌ها، درزها و منافذ باز و دیگر بخش‌های ساختمان استفاده شود، همچنین برای حفظ گرما در فصل‌های سرد (یا سرما در تابستان) استفاده می‌شود. این نوع عایق از رزین و مواد شیمیایی، مانند پلی اورتان یا دیگر ایزوسیانات ها تشکیل شده‌ است. هنگام پاشش به صورت افشانه، مواد شیمیایی و رزین به صورت فوم گسترش می‌یابد و در محل جامد می‌شود. توصیه شده افشانه فوم عایق توسط متخصصان به کار گرفته شود، اما خودتان نیز تاحدودی می‌توانید از این محصول در مواردی استفاده کنید، اگر چه اقدامات ایمنی به شدت در طول پروسه توصیه می‌شود. در پروژهای بزرگ از دستگاه‌های فشار قوی استفاده می‌گردد که می‌تواند مساحت زیادی را در زمان کوتاهی با عایق پاششی پلی یورتان عایق نماید.

عرضه فوم پلی یورتان عایق حرارتی سقف شیروانی در سراسر ایران

فوم پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی است که در حال حاضر به عایقی پر مصرف در صنعت ساخت و ساز تبدیل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل می شود. این دو ماده وقتی با هم ترکیب می شوند، در اثر واکنش شیمیایی به صورت فوم در آمده و با گذشت چند دقیقه به جامد تبدیل می شوند. فوم پلی یورتان یک عایق دائمی است که دچار تغییر شکل و آسیب نمی شود و همچنان با گذشت زمان خواص خود را حفظ می کند. فوم عایق پلی یورتان یک فوم سرد است که از قابلیت انعطاف پذیری بسیار بالا برخوردار می باشد. فوم تزریقی پلی یورتان به منظور عایق نمودن سطوح گسترده و یا فضاهای غیر قابل دسترس کاربرد دارد. فوم اسپری پلی یورتان که از انواع فوم های سخت می باشد برای عایق ‎کاری سقف‎ها، دیوارها ساختمان‎ها، لوله ها، مخازن و مرغداری‎ها استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق فوم پلی یورتان شیروانی عایق فوم پلی یورتان شیروانی, انواع فوم های پاششی

فوم های سخت پلی یورتان به عنوان عایق حرارتی در اشکال مختلف مانند ساندویچ پانل پلی یورتان، انواع پوشش پلی یورتان، عایق حرارتی میانه درب ها، درزگیر پلی یورتان انواع اتصالات، عایق حرارتی کف سردخانه ها و فوم اسپری پلی یورتان مورد استفاده قرار می گیرند.در بنا های از قبل ساخته شده، سطح مقاطع در اشکال پیچیده و دارای ابعاد غیر هندسی و در برخی مواقع برای عایق آستری دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان ها از فوم اسپری پلی یورتان استفاده می شود. این عایق بیشتر به عنوان عایق حرارتی مورد استفاده قرار می گیرد ولی بهتر است بدانید که این عایق پاششی ، عمل عایق رطوبتی را هم انجام می دهد. از این عایق به منظور عایق بندی ساختمان ها ، انواع کارخانه و سوله ها ، سقف های شیروانی ، فضاهای مرغداری و … استفاده می شود.