سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی عرضه انواع چسب اپوکسی پلاستیک در کرج تهران

نظر

نمایندگی عرضه انواع چسب اپوکسی پلاستیک در کرج تهران : در گذشته برای چسباندان اشیاء به یک دیگر از رزین های طبیعی استفاده می کردند. رزین های طبیعی را معمولا از شیره درختان به خصوص شیره درخت کاج که در مرور زمان به سفتی و چسبندگی آن اضافه می شد استفاده می کردند. اما در گذشت زمان و با پیش رفت تکنولوژی این چسب ( رزین طبیعی ) جوابگو بسیاری از کار ها و تولیدات بشر نبوده لذا انسان برای بهبود کار خود دست به ساخت رزین مصنوعی که همگان آن را به یک اسم عامیانه چسب می شناسند زدند. چسب تنوع بسیاری دارد و برای مصارف مختلفی طراحی می گردد. مثلا برای سطوح فلزی یک نوع چسب استفاده می شود و برای سطوح پلاستیکی نوع دیگری. این اختراع باعث تحول عظیمی در زندگی روز مره همگان شده است. چسب های اپوکسی از انواع نسبتا زیادی برخوردار است و نوع آن ها را بر اساس کاربرد های آن ها نام گذاری می کنند که هر کدام از این چسب ها نشانگر نوع کارایی آن بر آن سطوح است.

نمایندگی عرضه انواع چسب اپوکسی پلاستیک در کرج تهران

چسب اپوکسی پلاستیک متال های ویکن از دو جزء رزین و هاردنر تشکیل شده است و بنا به مواد تشکیل دهنده رزین و غلظت و زمان هاردنر انواع متفاوتی دارد . بطور کلی از چسب اپوکسی پلاستیک متال ویکون در صنعت و برای امور تعمیراتی وتخصصی در انواع مواد کاربرد دارد .مواد موجود در رزین ها با توجه به نوع پلاستیک متال عبارت است از پودر فولاد ،آلومینیوم و یا پودرهای معدنی میباشد که خاصیت فنی و تخصصی پلاستیک متال های ویکون را رقم میزند .میزان نسبت اختلاط رزین و هاردنر در هر نوع پلاستیک متال متفاوت و مشخص است . بهتر است از چسب اپوکسی پلاستیک متال ویکون در دمای محیط اتاق و در مجاورت هوا استفاده شود و بعد از استفاده درب قوطی ها را بسته و در محیط خشک ودمای بین 18 تا 24 درجه سانتی گراد نگهداری شود .با توجه به فرمولاسیون خاص رزین ها اپوکسی پلاستیک متال ویکون قابلیت چسبندگی به انواع مواد از قبیل فلزات سخت مانند اهن و فولاد،آلیاژ های سبک مانند برنز و آلومینیوم، برنج و مس،کاشی و سرامیک ،شیشه، سیمان و بتن، چوب ،لاستیک و پلاستیک های سخت (به جز تفلون PTFE، پلی اتیلن و پلی پروپیلن) را دارند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب اپوکسی پلاستیک چسب اپوکسی پلاستیک, انواع چسب های درزبندی

همانطور که گفته شد در ساختار پلاستیک متال های ویکون از فولاد و یا آلومینیوم استفاده شده است بنابراین بعد از مخلوط کردن رزین و هاردنر و استفاده برروی سطح مورد نظر ،چسب اپوکسی همانند آهن سفت و محکم می شود از این جهت برای تعمیر قطعات گران قیمت صنعتی بسیار پرطرفدار است . کلیه پلاستیک متا های ویکون بعد از خشک شدن تغییر حجم نمیدهند و قابلیت رنگ کاری و ماشین کاری از قبیل سوهان کاری و سوراخ کاری و حتی برشکاری را دارند . به دلیل مقاومت بالای پلاستیک متا ها در برابر رطوبت و حرارت و محیط های شیمیایی بالا یکی دیگر از ویژگیهای صنعتی قابل توجه محصولات ویکون است .لازم به ذکر است که پلاستیک متال های ویکون در دو نوع خمیری و مایع تولید میشود اما از نظر فنی کاربرد یکسان دارد .