سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فوم های لاستیکی عایق الاستومری ضد حریق لوله در تاسیسات

نظر

فوم‌ های لاستیکی عایق الاستومری ضد حریق لوله در تاسیسات : فوم‌ های لاستیکی عایق الاستومری دارای ارزش عایق حرارتی بالایی هستند ، در برابر آب و بخار مقاوم هستند و همچنین در برابر اشعه ماورا بنفش، شرایط آب و هوایی سخت و روغن ها مقاومت بالایی دارند. فوم لاستیکی عایق الاستومری امکان نصب و استفاده با انعطاف پذیری بالا را فراهم می کنند، در نتیجه اجازه تشکیل قارچ را روی خود نمی‌دهند.  ضریب بالای نفوذ پذیری گرما مهمترین ویژگی عایق الاستومری را تشکیل می دهد. به دلیل حبس هوای پایدار در سلولهای بسته عایق الاستومری و هدایت گرمای کم مواد در عایق الاستومری، عایق الاستومری در انتقال گرما کاهش قابل توجهی ایجاد می کند و حتی دمای سطح با استفاده از مقدار کم عایق الاستومری به مقدار ایده آل می رسد. مواد و ساختار سلولی عایق الاستومری کارایی طولانی مدت عایق الاستومری را تضمین می کند. همچنین عایق الاستومری در برابر نفوذ پذیری بخار آب مقاومت می کند.

فوم‌ های لاستیکی عایق الاستومری ضد حریق لوله در تاسیسات

عایق الاستومری در برابر آتش مقاوم است و در صورت آتش سوزی اجازه نمی دهد شعله های آتش در جهت عمودی و افقی در عایق الاستومری پیشرفت کنند. طبق این ویژگی عایق الاستومری تمام مقادیر تعیین شده برای ایمنی در برابر آتش را برآورده می کند و در نتیجه می توانید با اطمینان در ساختمان ها و تاسیسات خود از عایق الاستومری استفاده کنید. عایق الاستومری برای کارکردهای مختلف به صورت ورق و لوله تولید می شود. عایق­ حرارتی و برودتی لوله ­ای لینکران  به‌صورت پیش‌ساخته با ساختار سلولی بسته برای عایق ­کاری انواع لوله­ ها با کاربردها و جنس ­های متفاوت مانند لوله آب گرم مصرفی­،­ لوله­ های سرمایش و گرمایش مربوط به فن‌کوئل، سیستم­ های تهویه مطبوع و لوله‌های تأسیساتی استفاده‌شده و موجب صرفه‌جویی انرژی در این سیستم‌ها می‌شوند. همچنین عایق الاستومری لوله ای از زنگ زدن لوله‌های فلزی در معرض شرایط جوی نامناسب ممانعت می‌کنند.­ جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی الاستومری عایق صوتی الاستومری, انواع عایق حرارتی الاستومری

عایق لوله ­ای برنـد لینکران به چهار شکل ساده، باروکش آلومینیومی، چاک­دار و باروکش پروتکت بلک تولید می­شود که نوع ساده آن جهت عایق­ کاری در فضاهای بسته و نوع باروکش آلومینیوم باضخامت‌های مختلف عموماً برای استفاده در محیط‌های باز به کار گرفته می‌شود. عایق‌ های لوله‌ای باضخامت‌های 9 میلی‌متر تا 32 میلی‌متر به‌صورت کویلی و شاخه­ ای و به‌صورت پشت چسب‌دار مطابق جدول زیر در سایزهای مختلف قابل‌ارائه می ­باشند. نوع خودچسب دار این عایق ­ها جهت سهولت کار نصب و سرعت بیشتر عملیات نصب بسیار مناسب هستند.