سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق افشانه فومی نوعی عایق ساختماندر ساخت و ساز

نظر

کارایی عایق افشانه فومی نوعی عایق ساختماندر ساخت و ساز : عایق فوم پاششی یا عایق افشانه فوم یک نوع عایق ساختمان است که می‌تواند در دیوارها، سقف‌ها، درزها و منافذ باز و دیگر بخش‌های ساختمان استفاده شود، همچنین برای حفظ گرما در فصل‌های سرد (یا سرما در تابستان) استفاده می‌شود. این نوع عایق از رزین و مواد شیمیایی، مانند پلی اورتان (Polyurthane) و یا دیگر ایزوسیانات ها(Isocyanate) تشکیل شده است. هنگام پاشش بصورت افشانه، مواد شیمیایی و رزین بصورت فوم گسترش می‌یابد و در محل جامد می‌شود. توصیه شده افشانه فوم عایق توسط متخصصان به کار گرفته شود، اما خودتان نیز تاحدودی می‌توانید از این محصول در مواردی استفاده کنید، اگر چه اقدامات ایمنی به شدت در طول پروسه توصیه می‌شود.در پروژهای بزرگ از دستگاه های فشار قوی استفاده می گردد که می تواند مساحت زیادی را در زمان کوتاهی با عایق پاششی پلی یورتان عایق نماید.

کارایی عایق افشانه فومی نوعی عایق ساختماندر ساخت و ساز

عایق افشانه فوم موجب صرفه جویی در هزینه‌های انرژی. مطالعات انجام شده توسط وزارت انرژی ایالات متحده نشان می‌دهد که 40 درصد اتلاف انرژی ساختمان‌ها در نتیجه نفوذ هوا از طریق دیوارها، پنجره‌ها و درگاه است. ساختمان تحت پوشش با اسپری فوم عایق به‌طور معمول تا 50 ? بهتر از عایق‌های سنتی عایق بندی می‌شود. عایق رطوبت است و ساختمان‌ها را دربرابر فرسایش ناشی از رطوبت محافظت می‌کند و برای کاهش رشد باکتری‌های مضر مثل کپک، بوی رطوبت، حذف قارچ بسیار مفید است. این خواص در مرغداری‌ها و سالن‌های پرورش دام بسیار مهم است. علاوه بر حفظ درجه حرارت ساختمان و کنترل رطوبت، افشانه فوم عایقی است که اغلب برای کاهش سر و صدا استفاده می‌شود. عایق فوم به عنوان یک مانع برای تلفن‌های موبایل موجود در محیط عمل می‌کند و باعث کاهش انتقال صدا در هوا از طریق یک ساختمان در سقف، کف و دیوار می‌شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

فوم پلی اورتان سقفی فوم پلی اورتان سقفی, عایق بدی سطوح مختلف

فوم و یا عایق پلی یورتان یک نوع عایق حرارتی می باشد ، که در عصر گونی به عایقی بیسار پر کاربرد در صنعت مختلف و همچنین ساخت و ساز مبدل شده است. این ماده شیمیایی از ترکیب شدن 2 نوع ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر 2 مایع می باشند به وجود می آید. این 2 ماده هنگامی که با مخلوط می شوند ، در اثر واکنش شیمیایی به شکل فوم و عایق حرارتی در می آیند وو با سپری شدن زمان کم کم جامد می شوند.