سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع چسب های آب بندی و درزبندی ایزوگام در سراسر کشور

نظر

عرضه انواع چسب های آب بندی و درزبندی ایزوگام در سراسر کشور  : پس از سپری شدن چند سال از زمان اجرا و پیاده سازی آسفالت یا ایزوگام، آنها پوسیده می شوند چرا که قیر موجود در آنها خاصیت چسبندگی خود را از دست میدهد. حال برای ترمیم ایزوگام لازم است با استفاده از چسب ایزوگام آنها را ترمیم نموده و محکم سازی کنیم کاری که در خود ایزوگام انجام نمی شود. در نتیجه لایه به وجود آمده کیفیت بالاتری داشته و نسبت به حالت قبلی خود محکم تر می چسبد و عمر آن افزایش می یابد. این چسب که صرفا مخصوص ایزوگام است، ماده ای است که پس از گذشت چند سال استفاده از آسفالت و ایزوگام، هنگامی که دیگر خاصیت خود را از دست داده و فرسوده شدند، استفاده می‌شود تا شکاف ها و ترک های موجود بر روی سطح را ترمیم کند. کیفیت چسب ایزوگام بسیار بالا است و به سمت زیرین خود که همان لایه فرسوده ایزوگام یا آسفالت باشد، می چسبد و عمر آن را و همچنین کیفیت اش را افزایش می دهد.

عرضه انواع چسب های آب بندی و درزبندی ایزوگام در سراسر کشور

هنگامی که ایزوگام نصب شده در سال‌های گذشته در طی زمان آسیب دیده باشد، برای ترمیم آن می‌توان از روش زیر استفاده نمود. در این گونه شرایط، برای کاهش هزینه‌ها یا برای افزایش کارایی، می‌توان از چسب ایزوگام استفاده نمود. چسب ایزوگام ترکیبی از قیر و امولسی فایر است که پس از خشک‌شدن تنها قیر آن باقی می‌ماند. چسب ایزوگام چسبندگی بسیار بالایی با ایزوگام دارد و به همین دلیل نتیجه‌ی نهایی بسیار مناسب خواهد بود. همچنین به دلیل روان بودن چسب ایزوگام، ترک‌ها و شکاف‌های موجود در سطح قبلی به خوبی پر خواهند شد. چسب ایزوگام در برابر رطوبت عایق مناسبی است و از این جهت می‌تواند کارایی ایزوگام را نیز بهبود و افزایش دهد. چسب ایزوگام ممکن است با نام‌های دیگری مثل چسب عایق‌کاری یا چسب آب‌بندی یا چسب عایق رطوبتی شناخته شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب آب بندی ایزوگام چسب آب بندی ایزوگام, انواع چسب درزگیری و آب بندی

موارد کاربرد چسب ایزوگام :

  1. استفاده به عنوان چسب در زیر ایزوگام جدید و روی ایزوگام آسیب‌ دیده قدیمی.
  2. استفاده به عنوان تقویت کننده چسبندگی روی آسفالت.
  3. استفاده به عنوان ابزاری برای ترمیم ترک‌های ایزوگام قدیمی.

یکی از روش های ترمیم و تعمیر ایزوگام و لکه‌ گیری آنهایی که خراب شدن استفاده از چسب ماستیک است یک راه ساده برای افزایش طول عمر ایران از انواع چسب های ماستیک می توان به موارد زیر اشاره کرد :

چسب ماستیک_ قیری_ گرم :

نحوه اجرای چسب ایزوگام ماستیک قیری گرم، و سرد با یکدیگر متفاوت است. درجه حرارت و یا عمودی و افقی بودن در هنگام استفاده از این نوع چسب ماستیک ها مورد توجه نصاب قرار می گیرد. برای اجرای چسب ماستیک همچنین از  ابزار آلات ویژه استفاده می شود.

چسب ماستیک_قیری_ سرد :

از این چسب برای پر کردن درز های عمودی و افقی خصوصاً درز های انبساطی استفاده می شود.

چسب ماستیک_ پلی یورتان :

نوعی درزگیر بر پایه پلی اورتان که تحت تاثیر واکنش با رطوبت به سرعت خشک شده و محصول پلاستیکی نرم تشکیل میدهد. هنگام استفاده از این نوع چسب سر پمپ را داخل درز قرار داده و در یک جهت و به صورت پیوسته پر می کند.