سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محلول های نانو رنگ جهت عایق کاری رطوبتی دیوار و بام ساختمان

نظر

محلول های نانو رنگ جهت عایق کاری رطوبتی دیوار و بام ساختمان : محلول های نانو رنگ موجب کاهش مصرف انرژی می شود؛ زیرا دارای خواص عایق بندی (عایق رطوبتی) منحصر به فردیست ، بطوری که اتلاف حرارت از طریق دیوار و سقف را کاهش می دهد. خواص عایق رطوبتی در رنگ ، از یک مانع حرارتی خاصی تشکیل شده که بطور قابل توجهی اتلاف حرارت را کاهش می دهد به طوری که باعث افزایش درجه حرارت اتاق در زمستان و کاهش دما جهت خنک کردن محیط در تابستان خواهد شد. 

محلول های نانو رنگ جهت عایق کاری رطوبتی دیوار و بام ساختمان

تکنولوژی نانو فناوری و دانش پیشرفته ای است که امروزه در تمام علوم و رشته ها حرفی برای گفتن دارد. این دانش، یک آب بند بسیار مقاوم و پایدار در برابر نفوذ رطوبت است و در فعالیت ها و امور متفاوت از جمله صنعت ساخت و ساز بسیار مورد توجه است. برای تولید عایق رطوبتی نانو مواد اولیه متفاوتی در اندازه های نانومتری و سطوح متفاوت مولکولی با ارتباط گرفتن با هم پیوند پلیمری می سازند. اگر تصور شما از عایق رطوبتی نانو این است که آنها هم مانند آب بندهای سنتی یک سطح پوششی ضخیم هستند، باید گفت که اینگونه نیست. مواد واترپروف کننده نانو هیچ گونه پوشش و آستری بر روی سطوح ایجاد نمی کند و رنگ نانو ضد آب و چسب نانو ضد آب نیز به بازار آمده است. فرمول شیمیایی آن به گونه ای است که جذب سطح مورد نظر شده و بخشی از ساختار آن می گردد. در این شرایط با اسپری نمودن این محصول به سطح مورد نظریک لایه نازک بر روی سطح انتخابی تشکیل می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مشخصات سطح لایه :

  • سطح باید تمیز، خشک و عاری از هرگونه چربی و گرد و خاک باشد.
  • بنابراین قبل از استفاده از این محلول تمام آلودگی ها، گرد و خاک، روغن، نمکهای محلول، زنگزدگی و پوسته های رنگ را بوسیله شستشو و همچنین ابزار تمیز کننده قوی کاملاً برطرف نمایید.
  • محلول نانو رنگ را مستقیماً روی سطح اعمال کنید. همچنین ضخامت هر لایه از محلول 70 میکرون است که زمان خشک شدن بین هر لایه نیز 3 ساعت بوده و به طور کلی دو لایه پوشش توصیه می شود.
  • محدوده دمایی مناسب در حین اجرا بین 15 تا 70 درجه سانتی گراد است.

رنگ نانو ضد اب رنگ نانو ضد اب, اجرای عایق های نانویی

رنگ های ضد آب تنوع زیادی دارند که رنگ های ضد آب نانو یکی از آن هاست. رنگ ضد آب نانو یکی ازانواع رنگ ساختمانی کاملا ایمن و عاری از هر گونه مواد شیمیایی مضر یا مواد غیر ارگانیک است و هیچ گونه آسیبی را برای ساکنین و محیط زیست به وجود نمی آورد. پوشش نانو بسیار کاربردی است.