سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت عایق های رطوبتی نانو جهت اجرا در پشت بام منازل

نظر

قیمت عایق های رطوبتی نانو جهت اجرا در پشت بام منازل : قیمت عایق رطوبتی نانو نسبت به روش های سنتی که در قدیم استفاده می شده بسیار به صرفه تر بوده و برای دریافت لیست قیمت با کارشناسان در ارتباط باشید. عایق رطوبتی نانو نمونه ای جدید از انواع آب بند های موجود در بازار است که در مدل های منحصر به فرد و خاصی دیده شده و با قیمت مناسب تری به فروش می رسد. عایق رطوبتی نانو دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی بوده و از ویژگی های مثبت زیادی برخوردار می باشد و قیمت آن نسبت به دیگر مدل های آب بندی به صرفه تر است.

قیمت عایق های رطوبتی نانو جهت اجرا در پشت بام منازل

در گذشته از انواع عایق رطوبتی مختلف مانند قیر گونی برای عایق رطوبتی استفاده می شد. این روش کم کم جای خود را به عایق های رطوبتی ایزوگام داد. با پیشرفت صنعت، اکنون عایق های رطوبتی دیگری با کارایی بالا به بازار عرضه می شوند که عایق رطوبتی نانو تازه ترین مدل فناوری در این عرصه به شمار می رود. عایق رطوبتی نانو بیشترین ترکیبات آن را مواد پلیمری تشکیل می دهند. از این عایق برای پشت بام، حمام، جکوزی و استخر، سقف های شیب دار و غیره کار گرفته می شود. این عایق یک لایه بسیار نازک است که روی سطوح قرار می گیرند و چسبانده می شود. برای نصب عایق رطوبتی نانو، بهتر است با متخصص آن وارد تماس شد. از جمله تفاوت هایی که عایق رطوبتی نانو با عایق رطوبتی قدیمی دارد این است که میزان نفوذناپذیری عایق رطوبتی نانو بسیار بالا است. همچنین این عایق حجم بالای آب را می تواند تحمل نماید. در حالی که قیرگونی و ایزوگام این خصوصیات را ندارند. عایق رطوبتی نانو روی سطوح مختلف مانند سیمان، آسفالت سنگ و … به راحتی می چسبد. از سوی دیگر، عایق رطوبتی نانو انعطاف پذیری بالایی دارد که این باعث مقاومت عایق می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیمت عایق پشت بام قیمت عایق پشت بام, عایق کاری انواع بام در کرج

عایق رطوبتی نانو گزینه ای بسیار مناسب در جهت استفاده به عنوان آب بند می باشد که از شرایط بسیار عالی برخوردار است. البته باید بدانید که این نوع عایق بندی بسیار فوق العاده و خاص بوده است و نسبت به نوع قدیمی درجه یک و به صرفه تر می باشد. عایق رطوبتی نانو از برترین انواع عایق های منحصر به فرد در بازار است که با فروش نسبتاً بالایی همراه می باشد. این نوع عایق از طرق مختلف قابل سفارش بوده است که می توان به روش های اینترنتی، حضوری، مستقیم و… اشاره کرد.