سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه ترمیم کردن ایزوگام آسیب دیده ساختمان در کرج تهران

نظر

نحوه ترمیم کردن ایزوگام آسیب دیده ساختمان در کرج تهران : بعد از مشخص شدن مکان هایی که عامل نشتی هستند، تعمیر سقف از طریق قیرگونی و یا ایزوگام  انجام می‌پذیرد. ترمیم عایق سقف با ایزوگام به نحوی است که ابتدا ایزوگام فرسوده قبلی را با حرارت دادن و به وسیله‌ی برس آسفالت جدا کرده و سپس ایزوگام جدید را جایگزین می‌نماییم. برای پیشگیری از نفوذ نم و رطوبت به بخش های داخلی ساختمان و وارد آمدن خسارت های مختلف، باید حتما در صورت خرابی به ترمیم ایزوگام سقف پرداخت . برای ترمیم و تعمیر ایزوگام باید ابتدا وضعیت عایق و مشکل آن مشخص شود. تا مشکلی که وجود دارد، پیدا شده و بتوانند برای حل آن راهکاری انتخاب کنند. عوامل مختلفی می توانند باعث ایجاد نشتی و نفوذ نم در سقف شوند که بررسی آن ها باید توسط متخصصین ایزوگام و افرادی که در این زمینه ماهر هستند، انجام شود. 

نحوه ترمیم کردن ایزوگام آسیب دیده ساختمان در کرج تهران

نحوه ترمیم کردن ایزوگام به این صورت است که ابتدا باید ایزوگام ای که روی سقف نصب شده از آن جدا شود تا سطح کار برای نصب ایزوگام یا عایق جدید مناسب باشد و ایزوگام جدید به راحتی روی سقف چسبیده شود. برای انجام دادن این کار باید به ایزوگام حرارت داده و آن را داغ نماییم. سپس باید قسمت فرسوده را با استفاده از برش آسفالت جدا کرده و به جای آن ایزوگام جدید را قرار دهیم. درصورتی که نشتی نم و رطوبت به دلیل وجود ترک و شکاف در سقف باشد باید برای رفع آن از چسب های مخصوص ایزوگام استفاده شود. کسانی که در کار نصب ایزوگام حرفه ای هستند به طور معمول با استفاده از چسب های مخصوصی خصوصی مانند چسب ماستیک، درزها و شکاف های ایزوگام را پر نموده و از ورود رطوبت و آب جلوگیری می کنند. برای تعمیر کردن عایق های رطوبتی سقف و یا ایزوگام از قیر نیز می توان استفاده کرد که برای این کار باید از افرادی که خدمات قیرگونی انجام می دهند کمک گرفت. راهکار دیگری نیز برای ترمیم ایزوگام وجود دارد که استفاده کردن از چندین لایه دیگر از ایزوگام می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

نحوه ترمیم ایزوگام نحوه ترمیم ایزوگام, اجرای عایق ایزوگام بام

برای تعمیر کردن عایق های رطوبتی سقف و یا ایزوگام از قیر نیز می توان استفاده کرد که برای این کار باید از افرادی که خدمات قیرگونی انجام می دهند کمک گرفت . راهکار دیگری نیز برای ترمیم ایزوگام وجود دارد که استفاده کردن از چندین لایه دیگر از ایزوگام می باشد .