سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد انواع چسب های ماستیک درزگیر در صنعت ساختمان سازی

نظر

کاربرد انواع چسب های ماستیک درزگیر در صنعت ساختمان سازی : ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد. ماستیک ها انواع مختلفی دارند.از جمله انواع ماستیک ها موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان و اپوکسی ، ماستیک سیلیکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و ... می باشد. ماستیک ها  بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از ماستیک ها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترک های آسفالت کاربرد دارند . نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.

کاربرد انواع چسب های ماستیک درزگیر در صنعت ساختمان سازی

همانطور که در بالا نیز بدان اشاره شد آنچه در مورد ماستیک ها دارای اهمیت می باشد انتخاب نوع ماستیک متناسب با کاربری آن می باشد. در مورد ماستیک شیشه می توان از انواع ماستیک هایی استفاده کرد که در حین آسیب نزدن به زیبایی شیشه و مقاومت بالای آنها در مقابل شرایط محیطی از جمله دما و رطوبت همچنین رشد موجودات زنده ای چون کپک، خزه و جلبک مورد آزمایش قرار گرفته باشد و این اطمینان حاصل شود که استفاده از آن ماستیک بهترین نتایج را خواهد داشت و شاهد دوام و عمر طولانی ماستیک مورد استفاده به عنوان درزگیر در شیشه ها و پنجره های دو جداره، سه جداره و چند جداره خواهیم بود. البته ماستیک شیشه پلی سولفاید در مورد پنجره ها و شیشه های منفرد و در مورد سایر کاربری های شیشه نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب ماستیک قیری چسب ماستیک قیری, چسب های رطوبتی قیری

کاربرد انواع مختلف ماستیک ها :

ماستیک آب بندی مخازن:
این ماستیک ها مخصوص استفاده در کانال های آب و فاضلاب بوده و جهت آب بندی مخازن به کار می روند.
ماستیک کف سازی:
این ماستیک ها مخصوص کف سازی بوده و برای درزگیری مصالح مخصوص کف سازه ها به کار برده می شوند.
ماستیک آبیاری:
در کانال های ویژه آبیاری از ماستیک های آبیاری استفاده می شود.
ماستیک آسفالت:
نوع دیگری از ماستیک ها، ماستیک آسفالت است که جهت مقاوم تر نمودن ترک های آسفالت در برابر مواد نفتی و موادی مشابه به نفت استفاده می شود.
ماستیک شیشه:
جهت درزگیری و آب بندی پنجره ها، درب ها و مصالحی این چنینی از ماستیک شیشه استفاده می شود.