سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آب بندی و عایق کاری رطوبتی سازه ها توسط عایق های قیری

نظر

آب بندی و عایق کاری رطوبتی سازه ها توسط عایق های قیری : قیر ماده‌ای سیاه رنگ و خمیری شکل است و کاربرد آن در عایقکاری رطوبت و ساخت آسفالت می باشد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است و اغلب در پالایشگاه نفت تولید می‌شود. قیر در سولفید کربن و تتراکلرید کربن کاملاً حل می‌شود و در دمای محیط، جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌شود. کاربرد مهم قیر به علت وجود دو خاصیت مهم این ماده است؛ غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب و چسبنده بودن. فروش انواع عایق رطوبتی پایه قیر در کرج و تهران:این محصول در عایقکاری رطوبتی کلیه سطوح ساختمانی شامل سقف های مسطح و شیبدار، دیوار، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پی ساختمان، استخر و آب نما و … کاربرد دارد.این محصول در عایقکاری رطوبتی کلیه سطوح ساختمانی شامل سقف های مسطح و شیبدار، دیوار، سرویس بهداشتی و آشپزخانه، پی ساختمان، استخر و آب نما و … کاربرد دارد. 

آب بندی و عایق کاری رطوبتی سازه ها توسط عایق های قیری 

قیر ماده‌ای است سیاه رنگ و خمیری شکل که در عایقکاری رطوبت و ساخت آسفالت کاربرد دارد. قیر انواع گوناگونی دارد که هر یک از انواع آن، دارای کاربرد خاصی است. قیر از مشتقات نفت است.قیر ماده‌ای هیدروکربنی است به رنگ سیاه تا قهوه‌ای تیره که در سولفید کربن و تتراکلرید کربن کاملاً حل می‌شود. قیر در دمای محیط، جامد است. اما با افزایش دما، به حالت خمیری درمی‌آید و پس از آن مایع می‌ شود. این محصول یک پوشش محافظتی تک جزئی است که به شکل خمیری یکنواخت بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و افزودنی های خاص می باشد . رنگ این محصول قهوه ای تیره است که پس از خشک شدن تبدیل به پوشش منعطف سیاه رنگ می شود. این عایق از نفوذ آب و املاح و یون های مخرب موجود در خاک جلوگیری به عمل می آورد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیری در کرج عایق قیری در کرج, عایق های قیری رطوبتی

مصارف این محصول در آب بندی و کنترل رطوبت در سطوح بتنی ، سفالی ، سنگ ، چوب آب بند کردن سرویس های بهداشتی ، محافظت از سازه های فولادی و لوله ها ، عایق کاری دیوارها ، زیرزمین ها و سازه ها مانند پی ها و دیوارهای حائل ، محافظت و آببندی بام ها ، جهت تعمیرات و زیر سازی قبل از عایق کاری نهایی. پوشش امولسیونی قیری جهت سطوح آسفالت ،بتن و فلز در موارد زیر به کار میرود : 1: نقش محافظتی از خوردگی بتن های مدفون در خاک 2:عایقکاری دیوار های حائل داخلی و خارجی ساختمان . 3:آب بندی مخازن و منابع و کانالهای آب و فاضلاب. 4: کف و دیواره سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و استخر. 5: پوشش مناسب جهت عایقکاری لوله های سیمانی یا فلزی. 6:در صورت اختلاط با ماسه ، به عنوان آسفالت سرد ، مناسب در جاهائیکه ماشین رو نیست.