سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربردهای واتر پروف پودری در عایق بندی سازه های بتنی

نظر

کاربردهای واتر پروف پودری در عایق بندی سازه های بتنی : وجود مقاطع متخلخل و ریز فضاها در بین مصالح سنگی،کسری فیلر سنگدانه‌ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می‌گردد. در صورتی که چنین بتنی در شرایط بهره‌برداری مستغرق یا در محیط‌های مخرب از لحاظ تهاجم یون‌های مضر قرار گیرد، کاهش دوام بتن و بروز خرابی‌های ناشی از آن در واکنش‌های شیمیایی بتن شدت خواهد یافت. درنتیجه استفاده از محصول واترپروف بتن پودری محصول شرکت شیمیایی ساختمانی آژن ، هوشمندانه‌ترین راهکار برای ساخت بتن‌ و ملات‌های نفوذناپذیر (با دوام) خواهد بود. از ویژگی‌های محصول واترپروف بتن می‌توان به قابلیت آب‌گریزی شدید، جایگیری در فضاهای خالی و منافذ مویینه، آب‌ بندی و جلوگیری از ورود یون‌های مخرب نظیر یون کلر به داخل بتن اشاره نمود.

کاربردهای واتر پروف پودری در عایق بندی سازه های بتنی

انواع کارایی واترپروف کننده بتن :

  • رفع نفوذ عوامل مخرب به داخل بتن
  • جهت جلوگیری از نفوذ محلول های شیمیایی  
  • جهت آب بندی مخازن ، سدها و تونل ها و استخر 
  • فونداسیون اسکله های دریایی.
  • اجرای بتن نفوذ ناپذیر جهت سدها، تصفیه خانه‌ها، مخازن، پل‌ها، کانال ها، تونل ها وفونداسیون ها و...
  • ساخت قطعات پیش ساخته بتنی که نیاز به آب‌بند بودن آنها می باشد .
  • ساخت بتن نفوذ ناپذیر در مناطق حاوی سولفاتها، یون کلر و ...
واترپروف بتن می بایست همراه با مواد کاهنده آب مصرف شود. توصیه می گردد پودر واترپروف پس از اضافه نمودن مواد کاهنده آب به بتن، اضافه شود. معادل وزنی واترپروف مایع مصرفی از میزان آب اختلاط بتن کم شود. مقدار مصرف مقدار دقیق مصرف از طریق آزمایش های کارگاهی مشخص خواهد شد. در بتن های ساخته شده با مصالح سنگی شکسته حدود 1 تا 2 درصد وزن سیمان واترپروف پودری مورد نیاز می باشد. برای نفوذناپذیر ساختن ملات های بنایی یا بتن هایی که با مصالح کاملاً طبیعی و فاقد کسری فیلر سنگدانه ساخته می شوند حدود 1.5 تا 2 درصد وزن سیمان واترپروف مایع مورد نیاز خواهد بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
پودر واترپروف بتن پودر واترپروف بتن, انواع عایق های پودری

واترپروف های پودری با استفاده از ترکیبات پلیمری، مواد آب گریز(hydro-phobic) افزودنی های معدنی تمام بافت و بدنه بتن را آب گریز و آب بند می نمایند. این آب بندی موجب کاهش تخلخل موئینه، افزایش دوام بتن و افزایش عمر مفیدسازه می گردد.واتر پروف های پودری را می توان در زمان تولید بتن و یا زمان تخلیه از دستگاه انتقال بتن به بتن اضافه نمود و حداقل به مدت 2 دقیقه با دور تند، آن را مخلوط نمود. میزان مصرف این ماده بسته به مشخصات طرح اختلاط بتن و شرایط رویا روئی بتن پروژه در محدوده 1.5 تا 3 درصد وزن سیمان می باشد.