سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید انواع ایزوگام عایق بندی رطوبتی با قیمت مناسب در کرج

نظر

خرید انواع ایزوگام عایق بندی رطوبتی با قیمت مناسب در کرج : ایزوگام‌ها را براساس نوع ساخت ، مواد تشکیل دهنده ، نوع روکش و … به چند نوع تقسیم می کنند که هر نوع متناسب با استفاده ای که از آن می شود ساخته می شود به عنوان مثال نوع ایزوگامی که در باتری موتور خودرو استفاده می‌شود با نوع ایزوگامی که برای کف استخر استفاده می‌شود یا نوع ایزوگامی که برای پشت بام استفاده می‌شود متفاوت است با شناخت انواع ایزوگام‌ها و کارایی هر نوع از ایزوگام‌ ها می توانیم بهترین نوع آن را برای کار خودمان انتخاب کرده و از آن برای کاری که نیاز داریم استفاده کنیم. انواع ایزوگام‌ها می‌تواند در قیمت ایزوگام و همچین قیمت نصب ایزوگام تاثیر بسیاری داشته باشد پس بهتر است با آشنایی بیشتری اقدام به خرید و یا نصب ایزوگام کنیم .

خرید انواع ایزوگام عایق بندی رطوبتی با قیمت مناسب در کرج

در ابتدا قبل از اینکه به انواع ایزوگام بپردازیم بهتر است تا با ایزوگام بیشتر آشنایی پیدا کنیم و تعریفی از آن در ذهن داشته باشیم ایزوگام در واقع نام بازرگانی برای گونه از عایق ضد نم برای پوشاندن سقف پشت بام ها ، کف استخرها ، درون برخی وسایل و … است که برای جلوگیری از نفوذ آب و مواد نفتی به داخل ازآن استفاده می‌شود . مواد تشکیل دهنده ی ایزوگام از قیر و مواد نفتی و الیاف مصنوعی است که هر کدام بر اساس نوع مواد به کار رفته در آن به چند دسته تقسیم می شوند. انواع ایزوگام با روکش به 3 دسته روکش آلومینیومی، بدون روکش آلومینیومی و روکش سنگریزه تقسیم می‌شود. از ایزوگام با روکش آلومینیوم جاهایی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید هستند استفاده می‌شود و از روکش بدون آلومینیوم در عایق کاری پی، سرویس بهداشتی، دیوارها و غیره استفاده می‌شود. ایزوگام با استفاده از روکش سنگریزه می‌تواند جلوه زیبایی به ساختمان بدهد و جنبه تزیینی دارد و در مکان‌هایی که عبور و مرور بسیاری روی آن انجام می‌شود، استفاده می‌شود. نصب ایزوگام و زیبایی ساختمان به منظور جلوه‎ دادن به ساختمان کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام عایق بندی ساختمان ایزوگام عایق بندی ساختمان, انواع عایق های رطوبتی

انواع ایزوگام بر اساس شکل ظاهری به 2 دسته عادی و برش خورده تقسیم می‌شود که از نوع عادی آن بیشتر استفاده می‌شود و برای مردم شناخته شده‌ تر است. از ایزوگام برش خورده در سقف‌های شیروانی و برای حفظ زیبایی ظاهری استفاده می‌شود. انواع ایزوگام بر اساس تعداد لایه به دو دسته تک لایه و دو لایه تقسیم می‌شود که در ایزوگام تک لایه در لایه پلی استر از مواد تیشو استفاده نمی‌‌شود و ظرافت و انعطاف بیشتری دارد. در ایزوگام دو لایه از تیشو نیز علاوه بر پلی استر استفاده می‌شود که استحکام ایزوگام را بالا می‌برد اما ضخیم است.