سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع ممانعت کننده ها و افزودنی های ضد خوردگی در کرج

نظر

 
پخش و توزیع ممانعت کننده ها و افزودنی‌ های ضد خوردگی در کرج : مشکلات خوردگی و بویژه خوردگی در محیط‌های آبی علاوه بر تحمیل هزینه ‌های مالی تعمیر و تعویض تجهیزات، هزینه های دیگری را نیز برای صنعت در پی خواهد داشت. با توجه به گسترش استفاده از فلزات در صنعت و نیروگاه ها، تغییر مواد، حفاظت کاتدی و یا ایجاد انواع پوشش‌ها بر سطح فلزات مطرح شده و زمینه کاربرد آنها گسترش یافته است. از این رو با توجه به خسارات هنگفتی که مساله خوردگی به تنهایی ایجاد می‌کند، توجه به این امر از اهمیت بیشتری برخوردار است. در سال‌های اخیر توجه به بازده هرچه بیشتر قطعات در معرض خوردگی در صنایع نیروگاهی، صرفه جویی اقتصادی و نیز توجه به مسائل زیست محیطی، محققان را به بررسی و شناخت عوامل مخرب در این صنایع سوق داده است.

پخش و توزیع ممانعت کننده ها و افزودنی‌ های ضد خوردگی در کرج

ممانعت کننده ها افزودنی‌هایی هستند که با ایجاد تغییر و تحول بر روی سطح فلزات، محیط و یا هر دو خوردگی را تحت کنترل در آورده و شیوه عمل آنها ایجاد تغییرات در واکنش‌های آندی، کاتدی و یا هر دوی آنها است. ممانعت کننده های بسیار زیادی با ترکیبات مختلف موجود می‌باشند؛ اکثر این مواد با آزمایشات تجربی پیدا شده و اصلاح یافته‌اند. به همین دلیل فرآیند حفاظت به این روش به طور کامل مشخص و روشن نیست. ماده بازدارنده خوردگی یک ترکیب شیمیایی است که وقتی در غلظت های پایین افزوده می شود،خوردگی (زنگ زدن) فلزات ،آلیاژها، لوله ها وخطوط لوله را کاهش می دهد یا متوقف می کند. آمین خنثی کننده به طور عمده برای مقابله با خوردگی در سیستم های بالا سری ستون تقطیر نفت خام در پالایشگاه با تامین pH مناسب ،برای عملکرد بهتر ماده فیلم ساز استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

روش های محافظت از خوردگی :

  1. استفاده از روغن های محافظ خوردگی بر روی سطح قطعات.
  2. استفاده از پوشش های موقت سطحی.
  3. استفاده از ممانعت کننده های فاز بخار.
  4. استفاده از مواد جاذب رطوبت.
عایق بندی ضد خوردگی فلزات عایق بندی ضد خوردگی فلزات, خرید پوشش های عایق کاری فلز

به دلیل اهمیت جلوگیری از بروز خوردگی در صنایع مختلف، تاکنون روش های متعددی از جمله استفاده از پوشش های لعابی و پلیمری و غیره، به کار گیری روش های حفاظت کاتدی، و استفاده از آلیاژهای مقاوم تر در برابر خوردگی، و غیره توسعه یافته اند. از میان روش های مذکور، استفاده از بازدارنده های شیمیایی به دلیل سهولت استفاده و بازده فوق العاده شان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این دسته از مواد خود با مکانیسم های مختلفی مانع از بروز خوردگی می شوند:

  • با تشکیل لایه محافظ مانع از دسترسی سیّال خورنده به سطح فلز می شوند.
  • مهارکننده های که با ماده خورنده وارد واکنش شده و سرعت خوردگی را کاهش و یا فرآیند خوردگی را به طور کامل متوقف می سازند.

مهارکننده ها در واقع مواد شیمیایی هستند که با سطح فلز واکنش داده و باعث ایجاد سطحی محافظ بر سطح فلز می گردد.