سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های عایق کاری حرارتی انواع سقف در ساختمان سازی

نظر

روش های عایق کاری حرارتی انواع سقف در ساختمان سازی : عایق کاری سقف ها یک روش موثر برای به حداقل رساندن کاهش اتلاف حرارت در ساختمان ها است. از جمله عایق های که در این موارد استفاده می شود عایق صوتی حرارتی پشم سنگ است. این عایق حرارتی مزایای زیادی دارد از جمله راندمان بالا در کاهش اتلاف حرارت، جاذب صدا و عایق صوتی بودن، ضد حریق بودن، طول عمر بالا و دوستدار محیط زیست بودن آنها می باشد. از عایق پشم سنگ می توان هم برای مرمت و عایق کاری سقف های موجود (سقف انبارها و دیگر ساخت و سازها) و هم برای عایق کاری سقف های جدید استفاده کرد. 

روش های عایق کاری حرارتی انواع سقف در ساختمان سازی

مالکان هنگام تصمیم‌گیری در مورد استفاده از بهترین عایق حرارتی برای ساختمان با هر نوع کاربری اعم از مسکونی، اداری و تجاری، گزینه‌های مختلفی را در اختیار دارند. عایق حرارتی باعث کاهش هزینه‌های انرژی و گرم نگه داشتن خانه در زمستان و خنک کردن محیط در تابستان می‌شود. اینکه یک ماده به عنوان عایق حرارتی استفاده شود، باید انتقال گرما، هدایت، تابش (انتقال حرارت از جسم داغ) یا ترکیبی از این سه را محدود کند. به هر حال، برای عایق‌بندی حرارتی ساختمان باید مطمئن شوید که کدام متریال می‌تواند بهترین عملکرد را برای نوع نیازهای شما برآورده کند. عایق بکار رفته برای سقف های مسطح اغلب عایق پشم سنگ تخته ای می باشد که برای کاهش اتلاف حرارت، کاهش آلودگی صوتی و ضد حریق کردن ساختمان ها استفاده می شود. کاربرد پشم سنگ به همراه پوشش فلزی بر روی سقف ها یک سیستم مدرن را ارائه می دهد که در حین کارآمد بودن، دارای طراحی ساده و هزینه پایین تری است. از عایق پشم سنگ هم می توان برای عایق کاری سقف گرم (در خط خرپا) و هم برای عایق کاری سقف سرد، یا شمالی (در خط سقف) استفاده کرد. در سیستم های با راندمان عایق کاری بالا، این بدین معنا است که می توان از فضای انبار هم استفاده کرد و این فضا را قابل سکونت کرد. استفاده از عایق پشم سنگ باعث ایجاد مزایای اضافی دیگری مانند عایق صوتی بودن و ایجاد آرامش صوتی و محافظت در برابر حریق می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی انواع سقف عایق حرارتی انواع سقف , انواع روش عایق بندی حرارتی

هنگام انجام کار عایق کاری ، اغلب موانع بخار لازم است. یک سد بخار دارای یک لایه ثابت است که از مواد عایق محافظت می کند. برخی از مواد عایق از قبل با مانع بخار تهیه شده اند. برای اطلاع از انتخاب دانسیته مناسب پشم سنگ. آیا اتاق زیر شیروانی یک فضای زندگی است. سپس می توانید زمان بیشتری را برای اتمام صرف کنید. به عنوان مثال تخته های گچ مخصوصاً برای پوشش لایه عایق مناسب هستند.