سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خدمات ایزولاسیون روف گاردن و انواع بام سبز در کرج

نظر

خدمات ایزولاسیون روف گاردن و انواع بام سبز در کرج : دقت کنید که امروزه با توجه به مواد مختلفی که برای آب بندی وجود دارد نمی توان بر روی یک روش مشخص تاکید کرد و این موضوع سبب شده است که عملیات ایزولاسیون روف گاردن با تنوع بالایی همراه باشد. پیش از ایزولاسیون نیاز است که شیب بندی بررسی شود. در واقع وقتی شیب انتخاب شده مناسب باشد سبب می شود که آب موجود در بام تخلیه شود و ریسک ایزولاسیون روف گاردن کاهش یابد. یک روف گاردن فشار بیشتری را برای تأمین آب ساختمان ایجاد می کند. آب باغ اراضی سنتی می تواند آزادانه تخلیه شود؛ اما یک روف گاردن به سیستم زهکشی ویژه نیاز دارد. این سیستم اطمینان حاصل خواهد کرد که هیچ گونه آب از روف گاردن از طریق ترک های دیواره ای یا شکاف داخل ساختمان نشت نمی کند.

خدمات ایزولاسیون روف گاردن و انواع بام سبز در کرج

ایزولاسیون روف گاردن در گذشته به صورت قیرگونی بود و از سنتی ترین روش های ایزولاسیون روف گاردن محسوب می شود به طوری که در ابتدا سطح بام توسط ملات مخصوص یک دست می شود و سپس قیر اندود می شود. قیرگونی در مدل های سه لایه استفاده می شود به این معنی که برای هر لایه می بایست از قیر اندود استفاده کرد و این روال برای هر لایه تا سه ساله ادامه دار می شود. در این روش ممکن است حباب های هوا بر اساس قیر داغ وجود داشته باشد و علت استفاده از سه لایه قیرگونی نیز همین است. یکی از قسمت های مهم در ایزولاسیون روف گاردن محل اتصال کف به دیوار جانپناه است به طوری که بیشترین نشتی مربوط به همین بخش است و می بایست به عنوان ماهیچه از آن یاد شود. این بخش در قیرگونی می بایست به طور دقیق قیراندود شود. دقت کنید که هیچ ارزانی بی دلیل نیست. تفاوتی که برای قیمت قیر دیده می شود به خاطر کیفیت آن است مشخص است که روش قیرگونی نیز در قیمت نهایی آن تاثیر زیادی دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی روف گاردن آب بندی روف گاردن, عایق رطوبتی بام سبز

ایزولاسیون روف گاردن به صورت عایق آنتی روت و ضد ریشه: این روش از ایزولاسیون روف گاردن پس از اجرای لایه رطوبتی استفاده می شود و از لایه ای با نفوذپذیرش بسیار پایین استفاده می شود به صورتی که یک لایه ضد ریشه نیز به کار می رود. لایه به کار رفته در قالب پیش ساخته بوده و در محل مورد نظر با استفاده از غلتک مخصوص و گرم کردن اجرا می شود. لایه ژئوتکستایل پس از اجرای لایه دوم، نقش محافظ را اجرا می کند. جنس این لایه اغلب پلی استر است و نقش محافظتی بسیار قوی ایجاد می کند به طوری که فرسایش لازم کنترل می شود و فضای لام مسطح سازی می شود و عملیات زهکشی نیز به درستی انجام می شود.