سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب و اجرای عایق های رطوبتی و حرارتی در لوله های آب گرم

نظر

نصب و اجرای عایق های رطوبتی و حرارتی در لوله های آب گرم : عایق کاری لوله های آب گرم چه به صورت روکار (بیرون یا داخل ساختمان) ، دفنی یا زیر کف و توکار (داخل کانال، شافت و سقف کاذب) نصب شده باشند امری بسیار مهم و ضروری است. به طور کلی برای عایق کاری لوله های آب باید این مراحل انجام شود: ابتدا سطح لوله های آب از هر گونه ماده خارجی و مصالح دیگرکاملا تمیز شوند و سپس بر روی لوله های سیستم گرم کننده دوبار ضد زنگ زده شود. وقتی ضدزنگ کاملا خشک شد نوبت به عایق کاری لوله های توکار می رسد. 

نصب و اجرای عایق های رطوبتی و حرارتی در لوله های آب گرم

در تاسیسات ساختمان ها برای جلوگیری از مصرف سوخت اضافی، باید از اتلاف گرما در قسمت های مختلف تاسیسات در ساختمان ها جلوگیری شود و گرمای ایجاد شده بایستی به سمت اتاق ها و سایر قسمت هایی که به گرما نیاز دارند منتقل شود . برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی باید تمامی لوله ها و مخزن و سایر قسمت های تاسیسات عایق کاری شود . در تاسیسات ساختمان ها برای جلوگیری از اتلاف انرژی و کنترل سر و صدا و هم چنین جلوگیری از نفوذ رطوبت، تمامی قسمت های مختلف اعم از لوله ها و مخزن و دیگ تاسیسات با مواد مخصوص عایق پوشانده می شود و راه مناسبی برای صرفه جویی در مصرف انرژی هم محسوب می شود .  وظیفه اصلی تمامی عایق ها جلوگیری از هدایت حرارت به خارج و هم چنین جلوگیری از انتقال صدا و رطوبت می باشد .  قطعا برای بدست آوردن حرارت می بایست از منبع انرژی دیگری استفاده کرد مانند سوزاندن که منجر به گرم شدن آب ،بخار و ... می شود که برای ما هزینه هایی دارد حال اگر نتوانیم جلوی هدر رفتن حرارت را بگیریم باید مقدار هزینه بیشتری را صرف کنیم تا حرارت را جایگزین کنیم . بهتر می باشد که در عوض هزینه کردن بیشتر به دنبال راهی برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشیم . عایق ها الاستومری راهی برای جلوگیری از فرار حرارت می باشد که می تواند کمک بسیار زیادی به لوله کند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های آب گرم عایق کاری لوله های آب گرم, بهترین عایق های لوله های آب

عایق کاری لوله آب سرد و گرم در ساختمان ها ایده ای بسیار عالی و ضروری است. برای آن می توان دلایل عمده ای بیان کرد. در مناطق سردسیر لوله ها و شیرهای آبی که در بیرون قرار دارند یا در دیوارهای خارجی خانه قرار گرفته اند دچار یخ زدگی و ترگیدگی می گردند و آسیب های بسیار جدی به خانه ها وارد می کند. اگر در طول این فصول سرد تنها چند روزی در خانه نباشیم، یخ زدگی و ترکیدگی لوله ها باعث می شود تا آب در کل ساختمان جاری و خسارت های زیادی به ساختمان وارد می شود. عایق کاری لوله های آب، راهکار اصلی ضمانت سیستم لوله کشی خانه ها در زمستان است. همچنین عایق کاری سیستم آبرسانی باعث حفظ انرژی و کاهش هزینه ها می گردد چرا که انرژی کمتری برای گرم کردن آب نیاز خواهد بود. همینطور عایق کاری لوله های آب سرد باعث جلوگیری از ایجاد رطوبت و کندانس بر روی لوله ها می گردد و باعث کاهش میزان رطوبت هوا در صول فصول گرم سال می شود.