سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی واترپروف استخر جهت آب بندی و درزبندی بتن

نظر

عایق رطوبتی واترپروف استخر جهت آب بندی و درزبندی بتن : واترپروف استخر نوعی عایق رطوبتی می باشد که هم به صورت مایع و هم به صورت پودر استفاده می شود، این محصول از افزودنی های مخصوصی جهت جلوگیری از نفوذ آب تولید می شود، واترپروف علاوه بر اینکه جهت عایق بندی استخر استفاده می شود در صنعت ساختمان سازی کاربرد داد و برای ساخت انواع ملات های بنایی و دوغاب کاری استفاده می شود. در زمینه عایق بندی استخر هم این نوع ماده به عنوان آبندی استخر استفاده می شود. ماده افزودنی واتر پروف پودری بتن ، یک فیلر میکرونیزه آبگریز و ضد آب می باشد و به واسطه ساختار فیزیکی خاص خود ، به راحتی داخل مخلوط بتنی پخش می شود و تمام خلل و فرج میان سنگدانه ها را پر نموده و به این ترتیب کسری فیلر و ریز دانه ها را داخل مخلوط بتنی برطرف می نماید.

عایق رطوبتی واترپروف استخر جهت آب بندی و درزبندی بتن

واترپروف بتن یا آب بندی بتن به دو شکل آب بندی و واترپروف در حین ساخت و واترپروف بتن موجود قابل دست یابی می باشد. واترپروف ها انواع مختلفی دارند. انواع واترپروف ها در حین ساخت را می تواند به انواع ژل میکروسیلیس ، پودر میکروسیلیس ، چسب بتن ، کریستال ساز ها ، مایع های آب بندی ، آب گیریز ها و ... اشاره کرد. علاوه بر آن لوله های موئینه که در نتیجه تبخیر آب در بتن ایجاد می شود را نیز مسدود می کند و در نهایت بتن، نفود ناپذیر شده و در برابر نفوذ آب و یون های مخرب و مواد شیمیایی خورنده به داخل بتن، ایمن می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خواص و اثرات آب بند کننده بتن ;

  1. قدرت نفوذ بسیار زیاد این پودر ضد آب کننده (واترپروف بتن) به داخل بتن.
  2. تشکیل بافت یکنواخت این پودر ضد آب کننده (واترپروف بتن) با بتن.
  3. محافظت بتن و آرماتور در برابر خوردگی .
  4. نفوذ ناپذیر سازی کلیه مقاطع بتنی.
  5. عدم جلوگیری از تنفس بتن.
  6. مقاومت در محیط های با PH 3 الی 11.
  7. سرعت و سهولت اجرا .
  8. سمی نبوده و قابل کاربرد در تماس با آب آشامیدنی است.

واترپروف استخر واترپروف استخر, مواد واترپروف انواع استخر

واترپروف پودری بتن محصولی است کارآمد بر پایه اسیدهای چرب که حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دافع آب می باشد. واتر پروف پودری طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافذ و حفره ها جاری شده و نقش دافع آب و رطوبت را به عهده می گیرد. وجود مقاطع متخلخل و ریز فضاهای مابین مصالح سنگی،سنگدانه ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می گردد. حال اگر بتنی با این مشخصات در شرایط بهره برداری مستغرق یا در محیط های مخرب از لحاظ تهاجم یون های مضر قرار میگیرد،‌ کاهش دوام بتن و بروز خرابی های ناشی از اندرکنش های شیمیایی بتن شدت خواهد یافت.