سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه انواع عایق های صوتی در صنعت ساختمان سازی

نظر

عرضه انواع عایق های صوتی در صنعت ساختمان سازی : عایق های صوتی که در ساختمان سازی و صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، انواع مختلفی دارند که از جمله آن می توان به پشم سنگ، پشم شیشه، الاستومری، پلی یورتان، پلی اتیلن، پلی استایرن، عایق صوتی سربی، صفحات و کاشی های ساخته شده از فیبرهای سلولزی، تایل های ساخته شده از فیبرهای معدنی، کاشی های فلزی سوراخ دار، پنل آکوستیک، فوم عایق صدا و غیره اشاره کرد. در ادامه به بیان جزئیات بیشتر درباره هر کدام می پردازیم.

عرضه انواع عایق های صوتی در صنعت ساختمان سازی

در سده ی اخیر راهکارهای زیادی برای مبارزه با آلودگی صوتی و ایجاد آرامش هرچه بیشتر از جمله لرزه گیر ، طراحی و ساخت شیشه های دوجداره و … ارائه شده است، از جمله مهم ترین مواردی که مورد توجه مهندسین سرتاسر جهان قرار گرفت و به مرحله تولید رسید عایق صوتی الاستومری است. زمانی که امواج صوتی به سطوح مختلف برخورد می کنند، بخشی از آنها جذب شده، بخشی منعکس و بخشی درون سطح مورد نظر انتشار می یابند. سطوح متراکم در بیشتر موارد می توانند از خروج صدا از درون یک فضا جلوگیری کنند اما آن را به درون همان فضا منعکس می کنند. سطوح متخلخل صدا را بیشتر جذب می کنند اما از انتشار آن جلوگیری نمی کنند. طراحی و ساخت اتاق آکوستیک به وسیله عایق الاستومری راهکاری برای کنترل صداهای نامطلوب به منظور دستیابی به حداکثر کیفیت و شفافیت صدا می باشد. آلودگی صوتی یکی از مشکلاتی که جهان کنونی، امروزه با آن رو به رو است. از این رو انتخاب بهترین عایق صدا یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در امر عایق کاری ساختمان مورد توجه قرار گیرد. استفاده از این عایق ها نه تنها در ساختمان سازی بلکه در صنعت نیز کاربردی می باشد. به کارگیری عایق صدا به منظور جلوگیری از خروج و ورود صدا از محیطی به محیط دیگر صورت می گیرد. آن چه که در انتخاب عایق های صوتی باید مورد توجه قرار گیرد، چگونگی جذب صوت توسط عایق می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق های صوتی بهترین عایق های صوتی, خرید انواع عایق ضد صدا

شاید یکی از مزایای استفاده از عایق بندی صدا، حفظ حریم خصوصی همه اعضای خانواده است. نصب عایق صوتی بدان معنی است که بزرگسالان در خانه مجبور نیستند صدای موزیک توسط نوجوانان در خانه را تحمل کنند و بالعکس. وقتی که بستگان برای تعطیلات آخر هفته می آیند، فرصتی برای شنیدن بحث های خصوصی شما با همسرتان برای آنها وجود ندارد. اگر فردی در خانواده شما صبح زود برای کار یا مدرسه آماده می شوند، صدای ساعت زنگ دار و دوش گرفتن، احتمالا دیگر ساکنان را از خواب بیدار می کنند. عایق صدا به معنای سر و صدای کمتر برای همه است.