سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین محصولات عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی

نظر

بهترین محصولات عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی : رنگ نانو عایق رطوبتی محصولی است که با کمک فناوری نانو موفق شده است در عین برآورده ساختن مسائل زیست محیطی، عایق کاری حرارتی و رطوبتی با پوشش لایه نازک را به همراه مقاومت در برابر نم و رطوبت و رشد کپک و قارچ ، یکجا به ارمغان آورد . یکی از دستاوردهای فناورانه محققان، تجاری سازی محصول رنگ نانو عایق رطوبتی می باشد که با ویژگی های جدید و منحصر بفرد نسبت به سایر محصولات ایزولاسیون رطوبتی، بازار مصرف معرفی گردید. رنگ نانوعایق رطوبتی، با داشتن مقاومت عالی در مقابل گرما و سرما ، از پایداری در برابر عوامل جوی و اشعه UV خورشید نیز برخوردار است با استفاده از روش‌های آسان و سریع قابل اجرا بوده و به صورت تک جزیی و بدون حلال مصرف می شود. 

بهترین محصولات عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی

این محصول جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب، استخرها و باغچه ها، عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. این عایق پشت بام موجب آب بندی کامل و رفع مشکل نشتی شده و در مقابل نور خورشید رنگ خود را حفظ می کند. زمان خشک شدن آن کم و فاقد هرگونه بو و مواد مضره می باشد. عایق رطوبتی پشت بام دارای رنگ بندی های مختلف متناسب با محیط و سلیقه های مختلف می باشد. مایع غلیظ امولسیونی بر پایه رزین های اکریلیک می باشد. این محصول عمدتاً جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه، پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

مایع آب بندی پشت بام مایع آب بندی پشت بام, عایق های نانو رنگی و بی رنگ

این عایق پشت بام موجب آبندی کامل و رفع مشکل نشتی شده و در مقابل نور خورشید رنگ خود را حفظ می کند. زمان خشک شدن آن کم و فاقد هرگونه بو و مواد مضره می باشد. عایق رطوبتی پشت بام دارای رنگ بندی های مختلف متناسب با محیط و سلیقه های مختلف می باشد. عایق رطوبتی تنها عایق رطوبتی پلیمری در کشور می باشد که موفق به کسب استاندارد کارخانه شده است. عایق رطوبتی پشت بام یکی از بهترین مواد جهت عایق کاری سطوح و سازه های مختلف می باشد. با توجه به مشکل نشتی پشت بام در فصول مختلف استفاده از عایقی با کیفیت و دوام بالا توأم با ظاهری زیبا حائز اهمیت می باشد.  با توجه به عدم رضایت مشتریان از روش های سنتی نظیر قیرگونی و ایزوگام به دلیل عدم مقاومت در برابر تغییرات دمایی، جداشدن اورلپ ها و در نتیجه طول عمر پایین این روش ها، استفاده از عایق رطوبتی پشت بام توصیه می شود.