سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از عایق های نانو در آب بندی مخازن فلزی و تانکر آب

نظر

استفاده از عایق های نانو در آب بندی مخازن فلزی و تانکر آب : با توجه به حفظ منابع توسط عایق ‌بندی، اتلاف انرژی کاهش یافته و صرفه اقتصادی بالایی دارد. از طرفی با دید محیط زیستی می‌توان به کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای اشاره کرد. با عایق ‌بندی انتقال حرارت کاهش می‌یابد در نتیجه از یخ‌ زدگی مایع ( استفاده از مخازن چهار لایه فوم دار ) و یا گرم شدن آن جلوگیری می‌کند. از طرف دیگر نوعی از عایق منبع آب برای ضد حریق کردن مخازن با عنوان پوشش ضد حریق نیز امنیت مخزن را در برابر آتش‌سوزی و از بین رفتن مخزن و مایع درون آن نجات می‌دهد.  مواد نانویی مزایای بسیاری داشته است که یکی از مهم ترین آن ها افزایش مقاومت منبع های آب در برابر عوامل محیطی مانند نم ، رطوبت و تابش نور خورشید را افزایش خواهد داد.

استفاده از عایق های نانو در آب بندی مخازن فلزی و تانکر آب

همچنین یکی دیگر از قابلیت های مواد نانویی آنتی باکتریال بودن مواد نانویی بوده از بستن خزه ، جلبک و قارچ جلوگیری خواهد کرد. این گونه مواد به تخریب عایق های دیگر نیاز داشته و شما عزیزان می توانید بدون ذره ای تخریب فرایند عایق کاری منبع آب خود را در کمترین زمان انجام دهید. همچنین مواد نانویی مقاومت بالایی در برابر اشعه های یووی ، فرابنقش و خراش و سایش را دارد. مواد نانویی مانع از ورود جسم خارجی و همچنین خروج آب درون منبع شده و می توانید از نفوذ حرارت و فساد مواد درون مخازن جلوگیری کند. آب یکی از حساس ترین مواد طبیعی بوده و برای بدن لازم بوده که برای نگه داری و ذخیره ی صحیح آن باید تدابیری اندیشیده بشود. یکی از راه حل های ذخیره آب ذخیره در منبع آب بوده است اما به دلیل تجزیه پذیری آب در برابر گرما باید از ورود حرارت به درون منبع جلوگیری کرد. مواد نانویی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر دما در بازه ی منفی 70 درجه تا مثبت 120 درجه سانتی گراد داشته می تواند مانع از تبخیر آب درون منبع می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی تانکر آب عایق بندی تانکر آب, بهترین روش های عایق بندی

مقاومت مخزن آب در گرما و سرما علی الخصوص جلوگیری از یخ زدگی مخزن آب از جمله اولویت های بسیاری از مشتریان تانکر پلاستیک است.اگر شما یک مخزن آب که از پلی اتیلن و یا فلز ساخته شده را در فضای باز نگهداری کنید در معرض عوامل محیطی مختلفی قرار میگیرد. همانطور که می دانید مخازن آب پلی اتیلن نسبت به مخازن فلزی در برابر یخ زدگی و خورندگی مقاومت بیشتری دارند ولی با این حال این مخازن نیز تحت شرایطی یخ خواهند زد.