سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش خمیر سفید درزگیر بندکشی برای انجام عملیات آب بندی

نظر

فروش خمیر سفید درزگیر بندکشی برای انجام عملیات آب بندی : خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس های بهداشتی، سینک ظرف شویی، کاشی، سنگ، موزاییک، سرامیک، حمام، سونا و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده، ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. خمیر درزگیر و بندکشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و برای آب بندی و بندکشی انواع سطوح مناسب می باشد. این خمیر در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم سازگار در شرایط آب و هوایی مختلف است. در برابر UV خورشید مقاوم می باشد. قابل اشتعال نمی باشد. در برابر فشار مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. در برابر شوینده ها، اسیدها و مواد شیمیائی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.

فروش خمیر سفید درزگیر بندکشی برای انجام عملیات آب بندی

چسب ماستیک سفید از مواد الاستیک می ‎باشد که برای پر کردن درزهای انبساطی در سازه‎ های بتنی و آسفالتی و… مورد استفاده قرار می‎ گیرد، استفاده از ماستیک سبب می‎ گردد که درزها امکان جابجایی در اثر تغییرات دمائی محیط را داشته و همچنین در سازه‎ های آبی نیز نقش آب بند درز را دارد. ماستیک ها درپایه‎های مختلف شیمیایی پلی اورتان، پلی سولفاید، قیری، و سیلیکونی عرضه می ‎گردند. از کاربردهای ماستیک می توان به ترمیم ترک های آسفالت، درزبندی قطعات پیش ساخته و لوله ‎ها، درزبندی نمای کامپوزیت، آب بند کردن سد و نیروگاه ‎ها – مخازن آب آشامیدنی – کانال ‎های آب و فاضلاب – کانال های آبیاری – دور قاب در و پنجره ‎ها و … اشاره کرد. چسب ماستیک eminent در مصارف خانگی برای درزگیری کاشی، سرامیک و چینی و مصالح ساختمانی استفاده می شود. خمیر درزگیر همه کاره با کاربرد بسیار،جهت پر نمودن و آب بندی درزها و شکاف های ساختمان با چسبندگی فوق العاده و سختی بسیار, نصب کاشی و سرامیک لق شده درزگیری و آب بندی کاشی های کف سرویس بهداشتی و حمام, آب بندی دور سینک ظرفشویی,سونا,جکوزی,پر نمودن درز اتصال سطوح, درزگیری دور در و پنجره کاربرد دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خمیر درزبندی سفید خمیر درزبندی سفید, عایق کاری انواع بام

خمیر درزگیر و بندکشی برای درزگیری، آب بندی و بندکشی سرویس های بهداشتی، سینک ظرف شویی، کاشی، سنگ، موزاییک، سرامیک، حمام، سونا و جکوزی، استخر، آشپزخانه، تراس، بندکشی های تخریب شده، ورودی و خروجی لوله آب و فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد. خمیر درزگیر و بندکشی از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و برای آب بندی و بندکشی انواع سطوح مناسب می باشد. این خمیر در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاوم سازگار در شرایط آب و هوایی مختلف است. در برابر UV خورشید مقاوم می باشد. قابل اشتعال نمی باشد. در برابر فشار مقاوم بوده و به راحتی قابل استفاده می باشد. در برابر شوینده ها، اسیدها و مواد شیمیائی مقاومت خوبی را از خود نشان می دهد.