سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واترپروف کردن استخر کاشی کاری شده تفریحی با مواد نانو

نظر

واترپروف کردن استخر کاشی کاری شده تفریحی با مواد نانو : واترپروف پودری بتن محصولی است کارآمد بر پایه اسیدهای چرب که حاوی مواد پر کننده خلل و فرج بتن و مواد دافع آب می باشد. واتر پروف پودری طی واکنش با ترکیبات حاصل از هیدراسیون سیمان در داخل منافذ و حفره ها جاری شده و نقش دافع آب و رطوبت را به عهده می گیرد. وجود مقاطع متخلخل و ریز فضاهای مابین مصالح سنگی، سنگدانه ها و سایر اجزای سازنده بتن موجب بالا رفتن مقدار نفوذپذیری و افت کیفی آن می گردد.  

واترپروف کردن استخر کاشی کاری شده تفریحی با مواد نانو

حال اگر بتنی با این مشخصات در شرایط بهره برداری مستغرق یا در محیط های مخرب از لحاظ تهاجم یون های مضر قرار می گیرد،‌ کاهش دوام بتن و بروز خرابی های ناشی از اندرکنش های شیمیایی بتن شدت خواهد یافت. راهکار اساسی برای حل این مشکل استفاده از واتر پروف پودری بتن بهترین راه برای ساخت بتن و ملات نفوذ ناپذیری خواهد بود. واترپروف پودری بتن قابلیت آبگریزی شدید،‌ جایگزینی در فضاهای خالی و منافذ مؤیینه بتن،‌ آب بندی و جلوگیری از ورود یون های مخرب نظیر یون کلر به داخل بتن را دارد. نفوذ ناپذیری بتن از عوامل تعیین کننده برای پیش بینی و ارزیابی دوام و استحکام بتن می باشد. برای جلوگیری از ورود مایعات خارجی به سطح کاشی کاری شده نیز از این روش استفاده می شود. همانگونه که گفته شد، عایق رطوبتی نانو معمولا بی رنگ بوده و همین ویژگی باعث می شود که زیبایی کاشی ها حفظ شود. ضد آب نانو به طور معمول با استفاده از اسپری برای بسترهای متخلخل مانند سیمان و سنگ استفاده می شود. این محصول بسیار منعطف بوده و در برابر نوسانات دمایی دچار ترک خوردگی نخواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نماید.

واترپروف کردن استخر واترپروف کردن استخر, اجرای عایق بندی استخر

نحوه اجرای آب بندی استخر با مواد نانو :

  1. قبل از هر کاری، باید سطح استخر را کاملا تمیز کرد.
  2. حال باید شکاف های عمیق را با استفاده از مواد مخصوص پر کنیم.
  3. اکنون می توان عایق رطوبتی نانو را روی سطح اعمال کرده و پس از گذشت 12 الی 24 ساعت از استخر استفاده نمود.

این ماده ضد جلبک است و همین ویژگی باعث می شود که بتوان آن را در انواع مخازن آب از جمله استخرهای کشاورزی، شنا، پرورش ماهی، سونا و استخرهای موجود در مراکز تجاری استفاده کرد. عایق رطوبتی نانو بهترین جایگزین برای روش های آب بندی سنتی مانند قیرگونی و ایزوگام است.