سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پخش و توزیع عایق های چسبی نانو آب بندی در سراسر کشور

نظر

پخش و توزیع عایق های چسبی نانو آب بندی در سراسر کشور : سالهاست مردم بر این باور هستند که تنها راه آب بندی و ایزولاسیون قسمت های مختلف ساختمان از جمله سرویس های  بهداشتی ، حمام ، استخر، سونا ، جکوزی ، پشت بام ، روف گاردن ، تراس ، مخازن آب شرب ، نمای ساختمان و… ، استفاده از عایق های سنتی مثل قیرگونی و ایزوگام است. این در حالی است که در کشور های اروپایی به خصوص در 30 سال اخیر از چسب های ساختمانی جهت آب بندی و عایق سطوح ذکر شده استفاده می شود . زیرا این مواد آب بند از لحاظ کیفیت، قیمت اجرایی و طول عمر بسیار بهتر از عایق های سنتی می باشد . چسب های ساختمانی که بر پایه فناوری نانو ساخته شده اند دارای سیستم عملکرد نفوذ گر می­باشند ( بین 3 تا 5 میلی متر به عمق سازه نفوذ می کنند) اما عایق های سنتی قدیمی برخلاف چسب های آب بندی جدید صرفا یک لایه سطحی می باشد و داخل سطح نفوذ نمی کنند.

پخش و توزیع عایق های چسبی نانو آب بندی در سراسر کشور

این نوع مواد ضد اشعه خورشید ( آنتی یو وی ) می­ باشند و با تابش اشعه خورشید بر خلاف عایق های سنتی مستهلک نمی­ شوند. یکی از دلایل طول عمر بالای این نوع چسب های ساختمانی تحمل دمایی بالایی می باشد که این نوع محصولات دارا می­ باشند، اما عایق های سنتی چون غالبا بر پایه نفت هستند نمی توانند تحمل دمایی مطلوبی داشته باشند و تحت تاثیر با سرما و گرما واکنش های نامتعارف نشان می دهند. چسب های ساختمانی جدید بر خلاف عایق های سنتی سیستم اجرای راحتی دارند و اکثرا اجرای این محصولات با قلمو صورت می گیرد و هر شخصی با مطالعه در مورد محصولات به راحتی می تواند آن را اجرا کند و نتیجه مطلوبی را از آن محصول بگیرد. چسب و درزگیر سیلیکون موارد مصرف بسیار زیادی در انجام تعمیرات و اتصالات ساختمانی دارد و محصولی بسیار مطمئن برای استفاده روی سطوحی است که در معرض تغییرات شدید دما، تابش مستقیم آفتاب، باران، بادهای شدید و حتی برف و یخبندان قرار دارند. از چسب و درزگیر سیلیکون برای نصب شیشه های پنجره استفاده می شود. همچنین این چسب درزگیر برای انجام امور شیشه بری و نصب و درزگیری های داخل سرویس های بهداشتی نیز به کار برده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب نانو رطوبتی چسب نانو رطوبتی, عایق آب بندی چسبی

چسب های ماستیک عموما برای آب بندی استفاده می باشد. ماستیک های قیر گرم اجرا، ماستیک قیری سرد اجرا، ماستیک پلی یورتان، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی، ماستیک پلی سولفید و … انواع ماستیک ها هستند. انواع ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب، آب بندی مخازن آب و فاضلاب یا کف سازی ها و آب بندی کانال های آبیاری می باشند. برخی از ماستیک ها دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت مورد استفاده قرار میگیرند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود.