سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عملیات پیاده سازی سیستم های ضد آب ساختمان در ساختمان ها

نظر

عملیات پیاده سازی سیستم های ضد آب ساختمان در ساختمان ها : انواع عایق های رطوبتی پشت بام برای افزایش طول عمر سیستم های سقف طراحی شده اند. به همین دلیل استفاده از آن ها امری ضروری است. هنگامی که یک ماده ضد آب برای سقف انتخاب میکنید، باید فرایندهای حرارتی ساختمان را ارزیابی و انرژی لازم را نیز برآورده نمایید. برای انجام موفقیت آمیز عایق پشت بام، لازم است مواد آب بندی کننده را به بخشی جدایی ناپذیر از سقف تبدیل کنید و به خاطر داشته باشید که انتخاب یک آب بند قوی منجر به واترپروف کردن پشت بام تا سالیان طولانی می شود، در حالی که گزینه های ضعیف می توانند برای عملکرد سقف مضر باشند. برای جلوگیری از نشت آب و حفظ ویژگی های تنفسی آن، عملیات واترپروف کردن در لایه های بالایی انجام می شود. معمولا سیستم ضد آب ساختمان را با ایجاد تعداد زیادی مانع می سازند تا رطوبت به درون خانه نفوذ پیدا نکند.

عملیات پیاده سازی سیستم های ضد آب ساختمان در ساختمان ها

در ایران با توجه به شرایط اقلیمی و همچنین وجود منابع عظیم نفتی، از دیرباز متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی بوده است. ولی امروزه با پیشرفت علوم ، عایق های نوینی تولید و ساخته شده اند که بعضا به صورت یک لایه انعطاف پذیر یک میلی متری بر روی سطوح اجرا می شوند. از جمله انواع عایق های رطوبتی علاوه بر قیر می توان به قطران، عایق های پلیمری (انواع پلاستیک ها و لاستیک ) ، عایق های پیش ساخته، پشم شیشه ، تیشو ، رنگ هایی چون سیلر، انواع ضد زنگ ها، انواع ماستیک ها و درزبندها و … اشاره کرد . چفت و بست مکانیکی با پیچ و صفحات مخصوص، متداول ترین روش برای اتصال عایق های آماده بر روی عرشه های سقفی از جنس استیل و چوب است. اما این روش به یک نصاب ماهر نیاز دارد تا از آسیب احتمالی و ایجاد اختلال در پشت بام جلوگیری شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع عایقهای پشت بام انواع عایقهای پشت بام, عایق کاری در کرج تهران

استفاده از آسفالت داغ روشی تأیید شده برای آب بندی سقف های بتنی است. به علاوه، برای چسباندن صفحات آماده بر روی یک پایه بسته شده مکانیکی قابل استفاده خواهد بود. مایع آب بندی پشت بام متداول ترین نوع عایق در مناطق مختلف است. چسب آب بندی پشت بام پلی یورتان اتصالات را تصویب می کنند و پیمانکاران می توانند از آنها به جای آسفالت گرم برای اتصال عایق استفاده نمایند. این چسب ها برای مواقعی که بوی آسفالت آزار دهنده باشد و یا اعمال کردن آسفالت به پشت بام عملی نیست، قابل استفاده خواهند بود. در مورد آسیب رساندن یورتان به فولاد گزارشی اعلام نشده است و این مواد برای بالا بردن مقاومت در مناطق طوفانی مورد نیاز هستند. در حالت کلی، روش آب بندی سقف باید با توجه به نوع غشاء و روش به کارگیری آن انجام شود.