سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد چسب دو جزئی الاستومری در درزبندی و آب بندی استخر

نظر

کاربرد چسب دو جزئی الاستومری در درزبندی و آب بندی استخر : یک پوشش ترکیبی دو جزئی از سیمان و پلیمر می باشد که برای پوشش سطحی مخازن نگهداری آب و سازه هائی که هدف اصلی آنها نگهداری مایعات دارای درجه اسیدیته و منابع متفاوت می باشد مورد استفاده قرار می گیرد. چسبندگی عالی به  سطوح بتنی زیرین و انعطاف پذیری بالا علی الخصوص در سازه هائی که دارای نشست های نامتقارن و نسبی نسبت به یکدیگر می باشند از خصوصیات ماده Reselast می باشد. آب بندی و عایق کاری و محافظت از سطوح بتنی، همواره یکی از دغدغه های موجود در سازه های بتنی می باشد. این موضوع بخصوص در سازه های قدیمی که از تکنولوژی هایی که امروزه برای آب بندی داخلی و سطحی بتن موجود است ، استفاده نشده، به وفور مشاهده می شود.

کاربرد چسب دو جزئی الاستومری در درزبندی و آب بندی استخر

از این دسته می توان به استخرها ، مخازن ، چاله آسانسور ها و ...اشاره نمود . همچنین در بسیاری از پروژه های جدید نیز، بنا به نظر کارفرما، آب بندی داخلی بتن انجام نمی شود و یا استخر یا سازه مورد نظر از مصالحی مانند بلوک و آجر ساخته می شود که نیاز به آب بندی سطحی بعد از اجرای سازه خواهد داشت . آب بند پلیمری دو جزئی Z2000 گزینه بسیار مناسب برای آب بندی سطوح بتنی می باشد . این ماده ، یک محصول پلیمری اصلاح شده ، بر پایه سیمان و سنگدانه ها و رزین آکریلیک می باشد و دارای قابلیت ارتجاعی ، دوام و چسبندگی بسیار بالا می باشد . آب بند پلیمری Z2000 به سهولت روی سطوح قابل اجراست . چسب های دو جزئی الاستومری موجود در بازار به صورت نصف محلول پلیمر مایع و نصف پودرهای متشکل از سیلیس و سیمان پلیمری و پلیمرهای ضد آب می باشند. این چسب های دو جزئی به صورت دوغاب ساخته شده و به وسیله قلم نقاشی بر روی استخرهای سیمانی، بتنی، بلوکی و آجری اجرا می شوند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب دو جزئی الاستومری چسب دو جزئی الاستومری, انواع چسب های عایق بندی

نوعی پوشش آب‌بند، انعطاف پذیر و محافظت‌کننده دو جزیی، بر پایه سیمان و رزین آکریلیکی است. انعطاف‌پذیری خوب، دوام و طول عمر بسیار طولانی و چسبندگی به مقاطع زیر کار نظیر بتن، لوله‌های فلزی و سایر مصالح، سهولت اجرا و کارپذیری خوب از ویژگی‌های این محصول است. این محصول دو جزیی، شامل یک جز پودری مشتمل بر سنگدانه‌های مختلف سیلیس، سیمان و افزودنی­های مجاز و یک جزء رزینی است که ترکیبی از رزین­های امولسیونی می باشد. پس از ترکیب این دو جزء با نسبت معین، (نسبت پودر به رزین برابر 5/2 می باشد) یک مایع پوشش ­دهنده با قابلیت چسبندگی مطلوب به سطح، انعطاف‌پذیری بالا و آب‌بندی ایده آل ایجاد می‌شود. به دلیل استفاده از یک‌لایه پرایمر، آب‌بندی و چسبندگی به سطوح زیرین، به بهترین وجه میسر می­ شود.