سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی عایق حرارتی ایزوهم عایق کاری در دیوارها در مهرویلا

نظر

نمایندگی عایق حرارتی ایزوهم عایق کاری در دیوارها در مهرویلا : در صورت وجود عایق حرارتی ایزوهم در دیوارها این تبادل هوای گرم و سرد صورت نمی گیرد و در نتیجه با میزان اندکی از سرمای خنک کننده می توان هوای مطبوع منزل را تامین کرد. در فصول سرد هم بدین صورت خواهد بود و با برخورد هوای سرد به دیوارها هوای گرم تولید شده توسط سیستم های گرمایشی به راحتی خارج می گردد. در امر ساختمان سازی باید در نظر داشت که یکی از مهم ترین عوامل برای یک ساختمان مناسب امر عایق کاری می باشد. چرا که ساختمان بدون عایق مانند پوشیدن لباس تابستانی در زمستان و بر عکس . برخورد بین هوای گرم و سرد باعث تعریق می گردد. با توجه به این مهم می توان گفت که اگر عایق مناسب مورد استفاده قرار نگیرد دچار مشکلات متعددی خواهیم شد.

نمایندگی عایق حرارتی ایزوهم عایق کاری در دیوارها در مهرویلا

یک عایق حرارتی مناسب باید علاوه بر اینکه بتواند در مقابل سرما و گرما ساختمان را حفظ کند باید بتواند در مقابل رطوبت هم مقاوم باشد. عایق حرارتی ایزوهُم علاوه بر ضخامت ناچیزی که دارد می تواند یک عایق رطوبتی مناسب برای دیوارها باشد. چراکه جذب رطوبت ندارد و می تواند دیوارها را در مقابل رطوبت مقاوم سازد. یک عایق کاری مناسب باید از تبادل هوای داخل و خارج به خوبی جلوگیری کند. هزینه ی عایق کاری برای ساختمان بسیار ناچیز می باشد ولی با گذشت زمان متوجه خواهیم شد که هزینه های مصرفی ذخیره شده برای انرژی بسیار چشمگیر خواهد بود. با توجه به بند 19 مقررات ملی ساختمان ( بهینه سازی مصرف انرژی ) عایق کاری ساختمان باید به صورت الزامی انجام پذیرد ولی متاسفانه در کشور ایران اقدامات لازم برای این امر صورت نمی پذیرد. استفاده از انواع عایق ها در ساختمان سازی نقش بسیار مهمی ایفا می کند چرا که با استفاده از این متریال ساختمانی هم می توان از انتقال صوت جلوگیری کرد و هم با جلوگیری از خروج حرارت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود . مبحث 18 مقررات ملی ساختمان تحت عنوان عایق بندی و تنطیم صدا برای نخستین بار در سال 1379 تدوین شد و پس از این موضوع، به کار بردن عایق در ساختمان متداول تر شد.

عایق حرارتی ایزوهم عایق حرارتی ایزوهم, خرید نانو عایق های حرارتی

عایق ها در انواع مختلف صوتی، حرارتی و رطوبتی وجود دارند، هم چنین برخی از عایق ها در مقاوم سازی خانه نیز موثرند. یکی از عایق هایی که این چهار ویژگی را پوشش می دهد عایق ایزوهم می باشد. بسیاری از سازنده های ساختمان بر این باورند که بلوک های سیمانی به تنهایی می توانند به عنوان عایق حرارتی عمل کنند غافل از اینکه همین بلوک ها مانند آبکش از روزنه های متعدد می توانند هوای بیرون را به داخل انتقال دهند و مانند یک مکنده هوای داخل ساختمان را خارج نمایند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.