سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید ماستیک های قیر امولسیونی درزگیر آسفالت جاده ها

نظر

خرید ماستیک های قیر امولسیونی درزگیر آسفالت جاده ها : این محصول یک مایع بر پایه قیر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار عالی بوده و پـس از خشک شدن تبدیل به ?یه ای سخت و سیاه رنگ می شود. این محصول محافظ شامل قیر، رزین های امولسیونی و پودر های خاص معدنی است. پس از ایجاد پوشش و خشک شدن کامل، لایه ایجاد شده از هم از خواص آب بندی و محافظتی قیر و هم از خواص رزین های امولسیونی، برخوردار خواهد بود. به دلیل وجود ترکیبات مناسب در این ماده قیری، در موقع اجرا بسیار نرم و قابل اجرا است و به صورت سرد قابل اجراست. عایق قیری امولسیونی محصول کاملا پوشش محافظ کننده تک جزئی است که حالت خمیری و رنگ قهوه ای کاملا سوخته دارد که بر پایه امولسیون قیری اصلاح شده و مواد افزودنی مطابق با استاندارد تولید شده و از نفوذ آب و املاح و یون های مخرب جلوگیری می کند.

خرید ماستیک های قیر امولسیونی درزگیر آسفالت جاده ها 

عایق قیری امولسیونی در بسیاری از مواقع جایگزین ایزوگام و قیر در عملیات بتنی و آب بندی می باشد. این محصول یک مایع بر پایه قیر و رزین های امولسیونی است که دارای چسبندگی بسیار عالی بوده و پـس از خشک شدن تبدیل به ?یه ای سخت و سیاه رنگ می شود. قیر دارای مصارفی نظیر آب بندی ، چسبندگی بین لایه ها ، محافظت در مقابل هوازدگی و خوردگی و نگهداری و ترمیم سطوح آسفالتی ، بتنی و فلزی می باشد. بدین منظور باید مشخصات کیفی قیر بهبود یافته و برای استفاده به صورت مایع شود.در گذشته روان سازی قیر با ترکیب انواع حلال نفتی (مانند نفت سفید) انجام و بنام قیر محلول یا MC عرضه می شده و دارای مخاطرات فراوان زیست محیطی ، اقتصادی و فنی بوده که با ورود تکنولوژی روان سازی با آب ، تولید انواع قیر امولسیون جایگزین آن شده است.

ماستیک قیر امولسیونی ماستیک قیر امولسیونی, عایق درزگیری قیری چسبی

مزایای قیر امولسیون عبارت است از:

   • کاهش آلایندگی محیط زیست ناشی از تبخیر نفت در قیر محلول یا بهنگام گرم کردن آن ( تخلیه ، بارگیری و پخش)

   • قیمت مناسب تر در مقایسه با قیر محلول بدلیل استفاده از آب بجای نفت ، عدم نیاز به گرم کردن موقع تخلیه ، بارگیری و پخش

   • امکان تولید انواع قیر امولسیون با درصد مختلف قیر برای مصارف نگهداری نظیر مخلوط سرد آماده و درزگیر سرد

   • افزایش سرعت اجرا بدلیل سرعت تبخیر آب موجود در قیر امولسیون به نسبت حلال نفتی

   • امکان افزایش کیفیت قیر نظیر چسبندگی و گرانروی در قیر امولسیون با توجه به فرآیند تولید که امکان بهبود مشخصات قیر را می دهد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.