سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای پوشش ضد حریق پاششی بر روی ساختمان و سازه ها

نظر

اجرای پوشش ضد حریق پاششی بر روی ساختمان و سازه ها : پوشش ضد حریق بر روی ساختمان و سازه، از فروپاشی آن در اثر افزایش دما جلوگیری می‌کند. پوشش ضد حریق زمان کافی برای فرار و رهایی از آتش و حریق و همچنین ارائه خدمات آتش نشانی را فراهم می کند. اجزای پوشش ضد حریق برای حفاظت انواع سازه‌ فلزی و بتنی طراحی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.با استفاده از پوشش‌های ضد حریق دمای اجزای اساسی سازه، (در مدت زمان معین) کنترل شده و به سطح دمایی که باعث افت مقاومت و ریزش فولاد یا از دست رفتن ساختار بتن و در نهایت تخریب، نمی‌رسد. در مواقع حریق، سیستم فعال و غیر فعال (پوشش ضد حریق) می‌توانند مکمل یکدیگر ‌باشند. در مجموع اجرای پوشش ضد حریق (سیستم‌های ضد حریق غیرفعال) بر روی سازه ها به منظور پیشگیری از تخریب آنها در آتش‌سوزی و به دست آوردن زمان ارائه خدمات آتش‌نشانی طراحی و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اجرای پوشش ضد حریق پاششی بر روی ساختمان و سازه ها

پوشش ضد حریق و مدت زمان حفاظت از سازه در برابر حریق به نوع سازه (بتنی یا فولادی)، شکل و فرم سازه، نوع‌کاربری سازه، میزان مواد قابل اشتعال در ساختمان، نوع حریق احتمالی، فاصله ساختمان از ایستگاه آتش‌نشانی، افراد در حال کار و ساکن در محل و نیز زمان وقوع حریق بستگی دارد. طرح و بررسی پوشش‌ ضد حریق نیاز به شناخت دقیق آتش و عملکرد آن بر روی سازه‌ها می‌باشد.به صورت ساده می‌توان گفت که پوشش ضد حریق به پوششی اطلاق می‌شود که بتواند به میزان قابل توجهی مقاومت سازه را در برابر حریق بالا ببرد. به کارگیری یک پوشش ضد حریق موثر تضمین می‌کند که دمای اجزای سازه‌ به حدی نخواهد رسید که سازه دچار فروپاشی شود.

عایق پاششی در اسکلت سازه ها عایق پاششی در اسکلت سازه ها, انواع عایق در ساختمان سازی

این موضوع در سازه های صنعتی و ساختمان های مهم و با اهمیت زیاد نظیر بیمارستان، موزه‌، مراکز با تجمع زیاد و غیره از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت بروز آتش سوزی احتمالی پوشش ضد حریق می‌تواند از ورود آسیب های جدی و یا از بین رفتن تعادل سازه و در نتیجه مشکلات ناشی از آن جلوگیری نماید. شاید اکثریت بر این باور باشند که اجرای پوشش ضد حریق برای سازه های جدید است اما پوشش ضد حریق بر روی سازه های تازه احداث و سازه های قدیمی قابل اجرا است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.