سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تفاوت ایزوگام پلیمری و قیر اکسیده و کاربرد های آنها در سطوح

نظر

تفاوت ایزوگام پلیمری و قیر اکسیده و کاربرد های آنها در سطوح : فرق ایزوگام پلیمری و اکسیده در قیمت و کیفیت و قدرت چسبندی و … می باشد. اگر متقاضی خرید ایزوگام دلیجان درجه یک هستید، می توانید ایزوگام مارک بردین دلیجان را انتخاب نمایید که شرکت هوبر، این محصول را از درب کارخانه، در اختیار شما برای سفارش عمده قرار داده است. در تولید ایزوگام، بسته به نوع قیر مورد استفاده، می توان انواع ایزوگام دمیده و پلیمری را عرضه نموده و هر کدام از این موارد، با توجه به تفاوت هایی که دارند، می توانند در موقعیت های مختلفی هم مورد استفاده قرار بگیرد. نکته قابل توجهی که وجود دارد مربوط به این است که هر دوی این محصولات ما، مجوز و استانداردهای صادراتی لازم را به همراه دارند تا به کشورهای مد نظر شما، ارسال نماییم.

تفاوت ایزوگام پلیمری و قیر اکسیده و کاربرد های آنها در سطوح

ایزوگام دمیده تولید شده با قیر دمیده، از ارزان ترین نمونه عایق های رطوبتی هستند که فروش عمده این سایت از درب کارخانه، سبب شده تا بتوانید با ضخامت و وزن مد نظر خود، این محصول را سفارش دهید. پایه قیر اکسیده، لایه فایبر گلاس تیشو به همراه لایه پلی استر نبافته، به عنوان اجزای اصلی تشکیل دهنده ایزوگام می باشد که این محصول عایق رطوبتی، به دو صورت ساده و فویل دار، قابل تولید می باشند و طبیعی است که قیمت هر یک، با دیگری، متفاوت باشد. مزیت به کار گیری فویل در ایزوگام، وجود یک پوشش می باشد که هم ظاهر زیبا ایجاد می کند و هم به انعکاس اشعه UV کمک می نماید تا طول عمر ایزوگام و ساختمان، به خوبی افزایش یابد. این محصول، علاوه بر پشت بام، برای نصب و اجرا در آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام و … گزینه مناسب و کاربردی می باشد که می توانید برای سفارش آن اقدام نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ایزوگام پلیمری درجه یک ایزوگام پلیمری درجه یک, انواع ایزوگام در سازه ها

ایزوگام پلیمری دارای ویژگی های مهمی می باشد که این عایق را در بین عایق های دیگر متمایز و منحصر بفرد نموده است. تولید عمده و صادرات آن به کشورهای همسایه بعلت بالا بودن کیفیت و کاربرد آن بسیار رونق دارد. از جمله فواید و مزایای این نوع عایق رطوبتی نفوذ ناپذیر کردن  ساختمان و آب بندی کردن ساختمان در مقابله نم و رطوبت می باشد، نفوذ ناپذیری این عایق بسیار نقش پررنگی در ویژگی ها و فواید این عایق است. اگر به دنبال یک عایق و مستحکم و مقاوم در مقابل رطوبت هستید حتما از عایق های رطوبتی و پلیمری استفاده کنید .