سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید بهترین افزودنی ضد آب مدرن بتن جهت مقاوم سازی سطوح

نظر

خرید بهترین افزودنی ضد آب مدرن بتن جهت مقاوم سازی سطوح : افزودنی ضد آب بتن مقاوم کننده به رطوبت مواد دفع کننده آب همچون اموسیون های موم، صابون ها، و اسیدهای چرب هستند که با هیدرات های سیمان واکنش می دهند. پرکاربردترین مواد دافع آب در بتن ، نمک های کلسیم یا آمونیوم اسیدهای چرب همچون استیرات ها هستند. مواد اختصاصی افزودنی ضد آب بتن هم به عنوان پودرهای خشک و هم مایعات در دسترس هستند. معمولاً یک صابون استیراتی با تالک یا ماسه سیلیکا نرم ترکیب می شود و این افزودنی ضد آب بتن در پیمانه مصرفی تجویز شده استفاده می شود. در تهیه مایعات تجاری، مقدار نمک اسید چرب به عنوان افزودنی ضد آب بتن موجود معمولاً 20% یا کمتر است، تعادل ماده جامد متشکل از آهک یا CaCl2 است.

خرید بهترین افزودنی ضد آب مدرن بتن جهت مقاوم سازی سطوح

برخی افزودنی های اختصاصی ضد آب بتن دو یا چند افزودنی ضد آب بتن ، مثلاً استیرات ها و افزودنی های غیر کلریدی ضد آب بتن را ترکیب می کنند. هدف چنین ترکیب های مرکبی از افزودنی ضد آب بتن تأثیرگذاری بر کاهش در نفوذپذیری بتن و مقاوم سازی بتن در برابر رطوبت بدون کاهش مقاومت است که در سنین اولین وقتی مواد افزودنی ضد آب بتن با پایه ی صابونی استفاده می شوند، رخ می دهد. یک افزودنی ضد آب مدرن تر به نام عامل بازدارند آب گریزی (HPI) برمبنای دو مؤلفه ی اساسی هستند- اسیدهای چرب اکیفاتیک واکنش دهنده و یک امولسیون آبی از پلیمرها و گلبول های آرماتیک- که در آمریکای شمالی عرضه شده اند.این سیستم به طور گسترده در استرالیا و آسیا برای مبارزه با شرایط آبی و خاکی به شدت سولفاتی استفاده شده است. هر دو نوع افزودنی ضد آب بتن مقاومت به نفوذ آب را افزایش می دهد، یا با عمل به عنوان پرکننده های حفره یا با ایجاد یک پوشش آب گریز در حفرات یا با ترکیب هر دو اثرات. یک سابقه 20 ساله برای این فرآورده ادعا شده است. به علت بازدهی محدود، ضد رطوبتی باید با ضدآبی جایگزین شود: چنانچه احتمال باشد که بتن اصلاح شده بعداً ترک ها را توسعه دهد و اگر بتن در یک مرحله بعدی در معرض هد آب واقع شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

چسب واترپروف بتن چسب واترپروف بتن, عایق بندی انواع سازه

این محصول در بسیاری از پروژههای داخل و خارج ایران استفاده شده و تمامی مصرف کنندگان از استفاده از این محصول راضی می باشند . چنانچه در قبل نیز اشاره کردیم استفاده از این محصول بسیار آسان بوده و نیاز به استاد کار و یا متخصص خاصی برای استفاده از این محصول نمی باشد . در ضمن ما برای سهولت استفاده از این محصول برای شما یک دفترچه راهنما نیز تدارک دیده ایم که همراه بسته بندی می توانید از آن بصورت آکادمیک استفاده نمایید .