سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای بهترین روش ها برای عایق بندی حرارتی سقف انبار

نظر

اجرای بهترین روش ها برای عایق بندی حرارتی سقف انبار  : بهترین روش برای عایق بندی سقف انبار شما استفاده از پشم سنگ هزینه ای که برای قبض های آب و برق پرداخت می کنید. پشم سنگ عایق حرارتی بسیار بیشتر از سرمایه گذاری شما برای عایق بندی انبار است. بنابراین عایق بندی انبار برای دستیابی به شرایط پایدار و مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است.  اخیراً معماری ها و طراحان در حال ساخت انبارها با استفاده از طرح های ساختمانی از پیش طراحی شده هستند. ساختمان های پیش ساخته از چهارچوبی و دیوارهای فلزی تشکیل شده اند. که از نظر ساختاری آسان و دارای مقرون به صرفه می باشند.

اجرای بهترین روش ها برای عایق بندی حرارتی سقف انبار

اما تنها ایرادی که ارائه می دهد ، کیفیت پایین در حفظ شرایط داخلی است. انبارهای فلزی برای حفظ دمای مطلوب مقدار زیادی انرژی مصرف می کنند. بنابراین ، یک لایه عایق مناسب با مقدار مناسب R روی دیوارهای سقف ، بیرونی و داخلی اعمال می شود. عایق به نگه داشتن هوا در داخل ساختمان کمک می کند و مانع یا انسداد حرکت هوا می شود. امروزه کاربرد عایق حرارتی در سازه های فلزی یک اصل اساسی می باشد. یکی از عایق های حرارتی که در عایق کاری سقف سوله ها استفاده می شود (به دلیل ویژگی های که دارد) عایق پشم سنگ می باشد. عایق پشم سنگی که برای سازه های فلزی استفاده می شود کمی با عایق های معمولی تفاوت دارد:
-  طول و عرض این عایق ها باید با طول و عرض قسمت های فلزی که قرار است عایق کاری شوند یکسان باشد.

عایق حرارتی سقف های شیبدار عایق حرارتی سقف های شیبدار, بهترین عایق ها در کرج تهران

- و به علاوه این عایق باید برای داشتن نیازهای صوتی و حرارتی آهن ستون های سازه های فلزی بهینه شده باشد. در استانداردهای ASHRAE 90.1 و IECC، عایق کاری سازه های فلزی یک جزء مهم در کد گذاری انرژی این سازه ها می باشد. یکی از بهترین و متداول ترین عایق ها که برای عایق کاری سقف سوله ها و شیروانی ها استفاده می شود، عایق حرارتی پشم سنگ است. معمولا از نوع عایق پشم سنگ رولی با روکش فویل آلومینیومی استفاده می شود که دانسیته آن بین 30 تا 50 کیلوگرم در هر متر مکعب است. بسته به نوع کاربری و محلی که از عایق پشم سنگ رولی استفاده می شود دانسیته مورد نیاز نیز متفاوت است. از عایق پشم سنگ برای عایق کاری دیوارهای خارجی و سقف سازه های فلزی استفاده می شود. به علاوه به عنوان یک لایه اضافه تر برای کاربرد سقف-زدن جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در سقف های پیش ساخته نیز و همچنین سقف های تک لایه نیز از عایق پشم سنگ استفاده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.