سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری پایه آب در تهران کرج

نظر

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری پایه آب در تهران کرج : عایق رطوبتی پلیمری با فروش ویژه در بازار های داخلی را شرکت های تولید کننده انجام می دهند. این شرکت ها انواع گوناگونی از این نوع عایق را در کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می دارند. شرکت های تولید کننده دارای نمایندگی هایی در شهرهای کشور می باشند. امروزه مبحث عایق های رطوبتی یک تخصص ویژه می باشد و با توجه به ورود عایق های رطوبتی بر اساس تکنولوژی های جدید و عدم پاسخگویی لازم عایق ای سنتی (پایه قیری) به نیاز مشتریان و در نتیجه به حاشیه رفتن استفاده آنها از بازار و استفاده از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان موجب گردیده تا شرکت گوهر ابنیه پایتخت استفاده از عایق های رطوبتی خاص را با کاربری های تعریف شده از کمپانی های معتبر در برنامه کاری خود قرار دهد. این شرکت بارزین های دو جزیی بر پایه آب نسبت به عایق کاری سطوح اقدام می نماید .

نمایندگی انواع عایق های رطوبتی پلیمری پایه آب در تهران کرج

عایق رطوبتی پلیمری که به آن پوششی پلیمری نیز می گویند، نوعز عایق می باشد که بر پایه آب است. پس از استفاده از این عایق روی سطوح مختلف، به لایه ای مقاوم در برابر رطوبت تبدیل می شود. این نوع از عایق ها در دو نوع وجود دارند که می توان این گونه از آن ها نام برد:

  • پایه آب
  • پایه حلال.
عایق رطوبتی پلیمری پایه آب عایق رطوبتی پلیمری پایه آب, عایق های پلیمری رطوبتی سطوح

پایه آب آن بسیار مرسوم تر می باشد که باز خود به دو بخش دیگری تبدیل می شود که عبارتند از:

  1. تک جزئی: در آن پایه سیمانی وجود ندارد و همین باعث شده تا قدرت چسبندگی پایین داشته باشند. 
  2. دو جزئی: دارای پایه سیمانی است که عایق های رطوبتی موسوم به ام سی آی و آر سی آی از این جمله اند. 

البته همان گونه که در بالا هم ذکر شد، این عایق ها خواص بسیار زیادی دارند و از نوع الیاف دار آن هم در بازار موجود می باشد. اجرای آب‌ بندی سازه‌ها و ساختمان‌ها، نیازی‌ست که در دوره‌های متفاوت و بر اساس فناوری حادث شده از نیازمندی‌های جوامع تعریف و اجرا ‌گردیده است. در واقع عایق بندی رطوبتی به روش نوین، مراحل دوره‌ای و چند گانه‌ای را گذارنده و به مرحله‌ی کنونی خود تا به امروز رسیده است. این مراحل را می‌توان به مراحل سه گانه‌ای تقسیم بندی کرد: در ابتدا از ملات گل رس و کاه گل برای آب‌بندی استفاده می ‌شد و سپس با توسعه صنعت نفت و تاسیسات پالایشگاهی وارد مرحله‌ی جدید استفاده از  قیر و مشتقات آن شده است، در نهایت بر اساس تغییر نگرش در شهرسازی، معماری کلاسیک و مدرن و در جهت تأمین امنیت سرمایه‌گذار و همچنین ارتقاء کیفیت در بهره‌برداری، روش و فناوری صنعت آب‌بندی وارد مرحله جدیدی شده است که آن را بعنوان فناوری‌های تخصصی فضاهای خیس و مرطوب بر اساس مشخصات فنی و نوع کاربری مقاطع و در جهت پایداری بلند مدت عملکرد عایق می‌شناسند . جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.