سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت رنگ اپوکسی پوشش روکش مخازن آب آشامیدنی

نظر

قیمت رنگ اپوکسی پوشش روکش مخازن آب آشامیدنی : با انتخاب روکش صنعتی مناسب مانند رنگ اپوکسی آب آشامیدنی ، در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید. محافظت کردن از مخازن کمی مشکل است. نه تنها قسمت خارجی آنها باید در محیط محافظت شود، بلکه داخل آنها هم باید برای مواد ذخیره شده و مواد محموله حفاظت شود. این مواد ذخیره شده می توانند مواد نفتی- شیمیایی، آب یا الکل باشند، و روکش مورد نظر باید ویژگی هایی داشته باشد که با این مواد ترکیب نشود. به همین خاطر، روکش ها و آسترهای مخازن باید پاکیزه باشند، نسبت به مواد شیمیایی و دمای بالا مقاوم باشند و بتوانند لایه های معیوب را پوشش بدهند. هزینه روکش مخزن تنها 10% هزینه تعویض مخزن می باشد و با استفاده از روکش مناسب می توانید از هزینه های گزاف خلاص شوید. اگر می خواهید برای پروژه جدیدتان از روکش مخزن جدید استفاده کنید، یا روکش معیوب و قدیمی را عوض کنید، ما به شما کمک می کنیم.

قیمت رنگ اپوکسی پوشش روکش مخازن آب آشامیدنی

قیمت رنگ اپوکسی که برای پوشش و حفاظت از بخش داخلی مخازن آب آشامیدنی مورد استفاده قرار می گیرد را می توان از مراکز فروش آنلاین انواع رنگ صنعتی به صورت روزانه استعلام نمود. هم می توان از صفحات سایت های اینترنتی و شبکه های اجتماعی قیمت انواع محصولات را بدست آورد و هم از طریق راه های ارتباطی که در این سایت ها و شبکه ها وجود دارد با کارشناسان مراکز فروش به طور مستقیم صحبت کرد و اطلاعات لازم را جهت انتخاب محصول کسب کرد. برای استعلام قیمت محصولات پوششی محافظتی باید اول به این نکته توجه کرد که چه نوع محصول پوششی برای حافظت از سطوح مورد استفاده ما مناسب است. برای مخازن نگهداری آب که از رنگ اپوکسی استفاده می شود این رنگ اپوکسی باید مخصوص مخازن آب و از لحاظ بهداشتی مناسب باشد. همچنین در برابر اسی  ها و باز های ضعیف ماومت بالایی داشته باشد و از همه مهمتر مقاومت بالایی در برابر رطوبت و آب داشته باشد. همانطور که همه ما میدانیم رطوبت باعث اکسیده شدن سطوح فلزی می شود که اصطلاحا زنگ زدگی نامیده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

رنگ اپوکسی مخازن آب رنگ اپوکسی مخازن آب, اجرای رنگ اپوکسی در مخازن

این زنگ ضدگی در فلزات در طول زمان باعث از بین رفتن فلز شده و در سطوح سوراخ های بزرگ و کوچک ایجاد می کند. این از بین رفتگی در مخازن فلزی نگهداری آب باعث پایین آمدن عمر این نوع مخازن می شود و هزینه تعمیر و نگهداری زیادی به مصرف کننده وارد می کند. برای جدوگیری از این هزینه ها و افزایش طول عمر مخازن از پوشش های صنعتی محافظتی استفاده می شود.