سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین عایق های قیری امولسیونی پوشش پایه های بتنی

نظر

بهترین عایق های قیری امولسیونی پوشش پایه های بتنی : بهترین عایق های قیری امولسیونی پوشش پایه های بتنی : یک مخلوط دو فازی از دو مایع مخلوط نشدنی می باشد که فاز داخلی به صورت ذرات ریز در داخل فاز خارجی پراکنده می باشد. قطر ذرات در امولسیون بین 5-1/0 میکرون می باشد. لذا قطر ذرات از حالت های محلول حقیقی و کلوئیدی بزرگتر می باشد. بدون استفاده از موادی به نام امولسیفایر، این تعلیق با ثبات نبوده و دو مایع مخلوط نشدنی (بعنوان مثال: آب و روغن) به سرعت از یکدیگر جدا شده و دو فاز متمایز را تشکیل خواهند داد. علت این مسئله آن است که به خاطر افزایش سطح تماس دو فاز و در نتیجه افزایش انرژی بین سطحی، سیستم حالت ناپایدار داشته و یا جدایی دو فاز سیستم به حالت با ثبات می رسد.

بهترین عایق های قیری امولسیونی پوشش پایه های بتنی

به طور کلی عوامل موثر بر گیرش امولسیون های قیر که باید در تعیین تقریبی زمان گیرش، بعد از پخش امولسیون و یا اختلاط آن با مصالح سنگی در حین اجرای کار و عملیات آسفالتی مورد توجه و ملاحظه باشند عبارتند از:
• سرعت جذب آب توسط سنگدانه ها: معمولاً مصالح سنگی با بافت ریز و متخلخل موجب تسریع زمان گیرش امولسیون (از طریق جذب آب موجود در سیستم) می شوند.
• درصد رطوبت و آب مصالح سنگی قبل از اختلاط با قیر.
• شرایط جوی شامل دمای محیط، رطوبت نسبی و سرعت باد که تاثیر تعیین کننده ای بر روی پدیده گیرش دارند.
• بار اعمال شده توسط غلطک (در جریان عملیات تراکم) و ترافیک راه: در عمل فشار غلطک به مقدار محدودی خروج و حذف آب را سرعت می بخشد.
• دانه بندی و سطح مخصوص مصالح سنگی: دانه بندی های ریز به دلیل سطح مخصوص بیشتر باعث تسریع درگیرش و شکستن می شود. عایق های قیری امولسیون عایق های قیری امولسیون, انواع عایق های رطوبتی امولسیونی
• ترکیب مینرالوژیکی مصالح سنگی: برخی از انواع مصالح سنگی با امولسیون وارد یک واکنش و فعل و انفعال شیمیایی می شوند و گیرش را تسریع می بخشند.
• مصالح سنگی دارای خاک یا ریزدانه زیادتر از حد مشخصات: این مصالح شکستن را تسریع ولی عمل آمدن را به تاخیر می اندازند.
• مقدار و نوع امولسیون ساز مصرفی در سیستم امولسیون .
• لخته شدن شیمیایی ناشی از ناپایداری امولسیون: شرایطی که امولسیون به دلیل از دست دادن آب ناپایدار می شود و رسوب می کند.
 
این محصولات نوعی محصولی جدید مخصوص درزگیری و آب بندی دیوار ها و پشت بام ها و پوشش عایقی فوندانسیون ها و پایه های بتنی که در زیر خاک یا آب قرار می گیرند. عایق کردن سرویس های بهداشتی ، حمام ها ، آشپزخانه ، بالکن ، زیر زمین و استخر قبل از کاشی کاری و کف سازی نهایی به کار برده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.