سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش محصول آب بند کننده خمیری بام رنگی جهت آب بندی رطوبتی

نظر

فروش محصول آب بند کننده خمیری بام رنگی جهت آب بندی رطوبتی : این محصول خمیری شکل ، برای پوشش بام و سایر سطوح  ساختمانی ، در رنگ بندی های متنوع قابل  ارائه است .این محصول انعطاف پذیر،هدایت حرارتی کمی دارد ،  از سختی مطلوبی بر خوردار است و قابلیت ترمیم دارد.  این محصول آب بند کننده خمیری ، محتوی فیلرهای معدنی آببند کننده  بهمراه یک جزء رزینی است. این محصول ، پوششی  با قابلیت چسبندگی مطلوب به سطح،  انعطاف پذیری بالا و آب بندی ایده آل ایجاد می­ شود. به علت انعطاف پذیری مطلوب در برابر ارتعاشات و تنش های وارده با سازه تا حد زیادی مقاومت می کند . ترکیبات موجود هدایت حرارتی پوشش را به حداقل می رسانند.

فروش محصول آب بند کننده خمیری بام رنگی جهت آب بندی رطوبتی 

این محصول جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، ورق های گالوانیزه ، نمای ساختمان و دیوارهای رو به باران ، دیوارها، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ،پی ساختمان، اطراف ناودان ها، کانال های آب ، استخرها و باغچه ها, عایق حرارتی و رطوبتی کانکس ها، سقف سوله ها، پاسیوها، مرغداری ها، دامداری ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد. برای عایق کاری پشت بام هایی با سطوح سیمانی و بتنی باید از عایق های سفید و رنگی نانو استفاده نمود. این مواد به دلیل دارا بودن غلظت مناسب و نسبتا بالا، جذب سطح نشده و پس از خشک شدن لایه ای از لاستیک فشرده بر روی سطح ایجاد کرده که به دلیل چسبندگی بالا ، به سطح پشت بام چسبیده و آن را آب بند می نماید و بعلت دارا بودن خاصیت کشسان، در برابر نشت سطحی و ترک های احتمالی پشت بام مقاومت می نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خواص و مزایا عایق رطوبتی بام رنگی :

  • آب بندی یکنواخت و یکپارچه سطوح
  • هدایت حرارتی پائین
  • وزن حجمی کم
  • ترمیم پذیر
  • تنوع رنگی
  • سهولت اجرا
  • مقاومت مطلوب در برابر اشعه خورشید
  • کاهش جذب انرژی خورشیدی.

عایق رطوبتی بام رنگی عایق رطوبتی بام رنگی, انواع عایق های رطوبتی خمیری رنگی

رنگ عایق رطوبتی نانو یک عایق رطوبتی جدید است که برای ترمیم ایزوگام و عایق بندی پشت بام و آب بندی سرویس بهداشتی استفاده می شود. رنگ نانو عایق رطوبتی بر اساس پلیمرهای پایه آب می باشد که به صورت سرد اعمال می شود، تک جزئی بوده و به عنوان آستری و عایق رطوبتی برای همه نوع سطوح بکار رفته و مقاوم به آب و رطوبت می باشد. این محصول پدیده ای جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمان است که کارایی زیادی در کارهای ساختمانی دارد. در اصل رنگ عایقی رطوبتی جایگزین قیرگونی و ایزوگام می باشد که کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی است. تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد. این لایه بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار چسبیده و تنها با وسائل مکانیکی می توان آن را جدا نمود.