سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونگی اجرای عایق های رطوبتی در قسمت های مختلف ساختمان ها

نظر

چگونگی اجرای عایق های رطوبتی در قسمت های مختلف ساختمان ها : منظور از عایق کاری در کار های ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد . مقصود عایق کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است . چنانچه هدف از عایق کاری جلو گیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده می شود مثل عایق کاری حرارتی و یا عایق کاری صوتی یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایقکاری رطوبتی می باشد.

چگونگی اجرای عایق های رطوبتی در قسمت های مختلف ساختمان ها

در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی، متداول ترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایق های پیش ساخته داده است. عایق رطوبتی پیش ساخته محصولی است مرکب از تیشو (فلت الیاف شیشه مسلح) و پلی استر و قیری که با پلیمرهای مخصوص اصلاح شده است. عایق عبارتست از ساختاری مرکب از دو لایه تیشو و پلی استر که توسط قیر اصلاح شده با پلیمرهای S.B.S و A.P.P اشباع و آغشته شده اند، این محصول بدلیل خاصیت الاستیکی و مقاومت در برابر نور و آب بعنوان پوشش دهنده سطوح خارجی ساختمانها یا عایق کاری سرویس های بهداشتی، تونل ها، استخرها و حوضچه های ذخیره آب کاربرد دارد. عایق رطوبتی کف عایقی است که برای جلوگیری از ورود اب به داخل ساختمان و فضاهای دیگر از کف مورد استفاده قرار می گیرد. که این عایق یکی از مهمترین اجزای ساختمان به حساب می اید. اگر این عایق را نداشته باشد ساختمان شما در برابر نفوذ اب مقاوم نیست و خسارت های جبران ناپذیری را برای شما به وجود می اورد. جهت اطلاع از فروش محصول عایق رطوبتی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری رطوبتی کف ساختمان عایق کاری رطوبتی کف ساختمان, جلوگیری ار نفوذ رطوبت به سازه

عایق رطوبتی در کف ساختمان های که در طبقه همکف ساخته می شوند مورد استفاده قرار داد. و یا اینکه در بخش  سرویس ها مورد استفاده قرار داد تا از نفوذ اب به طبقات زیرین و یا نفوذ اب به دیوار های مجاور جلو گیری کرد .و یا می توان در کف مخازن اب با فشار زیاد مورد مصرف قرار داد.