سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک

نظر

تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک: ماستیک یک چسب است که همراه با ملات نازک برای استفاده از کاشی به سطح دیوار یا کف قبل ازنصب استفاده می شود.نسل جدیدی از ماستیک درزگیر با فناوری نوین محصولی از گوهر ابنیه پایتخت تهیه شده در دو رنگ برای راحتی در استفاده با رنگ های مشکی و سفید. ماستیک سفید: رنگ سفید با قابلیت تغییر رنگ قبل از اجرا و رنگ ثابت بعد از اجرا. ماستیک مشکی: رنگ مشکی / رنگ ثابت بعد از اجرا. ماستیک یکی از مواد و محصولات آب بندی می باشد و انواع مختلفی دارند. از جمله انواع آن موضوع آب بندی می توان به ماستیک های قیر گرم اجرا ، ماستیک قیری سرد اجرا ، ماستیک پلی یورتان ، ماستیک سیلکون، ماستیک اکرولیکی ، ماستیک پلی سولفید و … می باشد. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند.

درزبندی کاشی و سرامیک



تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک : ماستیک بهترین و شاید حتی رایج ترین روش برای آب بندی مخازن آب می‌باشد. البته نه فقط برای مخازن آب به طور خاص، بلکه حتی استخر ها یا حتی سد ها. این درزگیر بسیار منعطف است و هم چنین از دوام بسیار بالایی برخوردار است، به همین دلیل در همه جا کاربرد دارد، از سقف و بالکن ها یا حتی پارکینگ گرفته، تا اتوبان ها. ماستیک نوعی ماده با الاستیسیته بسیار بالا می باشد که جهت درزگیری، عایق کردن و آب بندی انواع درز به کار می رود.

تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک

. این محصول بسته به نوع خود دارای کاربردها مختلفی می باشند. برخی از ماستیک ها ویژه آب بندی کانال های آب و فاضلاب می باشند. برخی دیگر از آنها ویژه آب بندی مخازن آب و فاضلاب می باشند یا کف سازی ها و برخی دیگر ویژه آب بندی کانالهای آبیاری می باشند. برخی دیگری از ماستیک دارای خواصی مانند مقاومت در برابر مواد نفتی و بعضی دیگر برای  ترمیم ترکهای آسفالت کاربرد دارند. نوعی دیگری از ماستیک جهت آب بندی دور پنجره ها و یا مصارف سبک به کار برده می شود و بسته به نوع و کیفیت در عملکرد های متفاوتی در آب بندی دارند و بسته به نوع اجرا به دو نوع ماستیک های سرد اجرا و ماستیک های گرم اجرا تقسیم می شود. این امر مربوط به درجه حرارت اجرای مواد در زمان اعمال می باشد که در زمان اجرای آن باید شرایط ایمنی به درستی مد نظر قرار گیرد.

چسب ماستیک:موارد مصرف: درزگیری سطوح بتنی داخل و خارج ساختمان ، پر کردن درز های انبساطی دیوار ها ، سقف ها ، کف ها و ترک های عمیق ساختمانی ، بند کشی کاشی ، سرامیک ، سنگ ، موزائیک و آجر در داخل و خارج ساختمان ، قابل استفاده در محل اتصال سیمان با  چارچوب پنجره های آهنی ، چوبی ، پی وی سی (PVC) و حتی آلومینیومی برای جلوگیری از نفوذ آب باران ، ترمیم درز های باز شونده سطوح گچی (جای میخ ، پیچ و …) ، جهت درز گیری سینک های ظرفشویی و دستشویی ، کناره های ورودی و خروجی لوله های آب و فاضلاب ، درزگیری بدنه خودرو در صنف صافکاری و نقاشی ، درزگیری دور وان ، جکوزی ، توالت فرنگی و انواع سطوح دیگر

خواص و اثرات:1؛ چسبندگی فوق العاده زیاد به انواع مصالح ساختمانی نظیر بتن ، سنگ ، انواع فلزات و … 2؛ حفظ قابلیت انعطافپذیری در گرمای بسیار زیاد و یخبندان 3؛ مقاوم در برابرعوامل محیطی مقاوم در برابر تابش نور خورشید 4؛ قابلیت رنگ پذیری با انواع رنگهای حلال دار یا محلول در آب 5؛ بدون انقباض و شره 7؛ غیر سمی و قابل کاربرد در مجاورت با آب آشامیدنی
تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک

پودر ماستیک:پودر ماستیک برای ایجاد سطح صاف و جلوگیری از ایجاد حالت سایه روشن و نمایان شدن محل درزها (که حاصل اختلاف نوع مصالح زیر رنگ می باشد) پس از عملیات درزگیری و قبل از رنگ آمیزی به کار می رود.

بتونه درزگیر: بتونه درزگیر ترکیبی است از گچ مخصوص و مواد افزودنی که بصورت پودر آماده ترکیب با آب عرضه می شود. بتونه درزگیر برای درزگیری درز بین صفحات روکش دار گچی و محل پیچ ها استفاده می شود.

درزبندی کاشی

تولید و توزیع انواع پودر و چسب ماستیک :


درزگیر کاشی و سرامیک: 1: درزگیر کاشی و سرامیک جهت آب بندی سرویس های بهداشتی بدون نیاز به تخریب کاشی و سرامیک ها مناسب می باشد. 2: آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن سطوح ساختمانی با استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک. 3: ترمیم و تعمیر کلیه سطوح زیرکار با استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک. 4: درزگیر کاشی و سرامیک جهت اتصال بتن یا ملات جدید به بتن قدیم استفاده می گردد. 5: آب بندی نمودن 100% انواع رنگ های پایه اکریلیک خصوصا رنگ های استخری 6: اتصال کفپوش های بر پایه سیمان بر روی سطوح زیر کار 7: درزگیر کاشی و سرامیک باعث افزایش فوق العاده چسبندگی ملات یا بتن می گردد. 8: درزگیر کاشی و سرامیک باعث افزایش نفوذ ناپذیری بتن در برابر عوامل محیطی می گردد 9:کاهش اثرات جمع شدگی و انقباض با درزگیر کاشی و سرامیک. 10: افزایش خاصیت الاستیسیته 11: افزایش دوام در مقابل عوامل گوناگون فیزیکی و شیمیایی. 12: افزایش مقاومت سایشی و کششی و خمشی با استفاده از درزگیر کاشی و سرامیک. 13: درزگیر کاشی و سرامیک هیچ گونه اثر سویی برآب اشامیدنی ندارد.
مـوارد کـاربرد چسب درزگیر پلی‌یورتان: 1: درزهای انبساطی و ژوئن ها 2: آب بند نمودن انواع درزها در سازه های ذیل 1: سد و نیروگاه ها 2: تونل ها و خطوط انتقال آب 3:تصفیه خانه های آب و فاضلاب 4: مخازن آب آشامیدنی و سپتیک ها 5:منهول ها و ولوپیت ها 6:درزبندی لوله ها و قطعات پیشساخته



نوع دیگری از ماستیکها (پر کننده های درز)، ماستیکهای پایه قیری بوده که در دو نوع گرم اجرا و سرد اجرا عرضه می گردند .تفاوت ماستیک های قیری گرم اجرا و سرد اجرا در نحوه عملکرد و اجرای این مواد می باشد ، درجه حرارت و عمودی یا افقی بودن درز مورد نظر از مواردی هستند که در هنگام انتخاب این نوع ماستیک ها باید به آن ها توجه شود.
نکته حائز اهمیت در ماستیک های قیری گرم اجرا دمای حرارت می باشد که در صورت بیش از حد  بالا بردن دما، ماستیک دچار پدیده سوخته شدن می شود . به همین منظور در اجرا آنها می بایست از ابزار آلات ویژه استفاده نمود .
در هنگام اجرا سطح زیر کار اجرای ماستیک ها باید عاری از هرگونه آلودگی باشد. و در هنگام بهره برداری از این محصول باید کیورینگ این ماده کاملا به اتمام رسیده باشد.

فروش انواع چسب ماستیک توسط شرکت گوهر ابنیه پایتخت
شماره تماس کارشناس فنی شرکت:0912175411013