سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید پوشش پلیمری ضد خوردگی مخزن بتنی و فلزی در مهرویلا

نظر

خرید پوشش پلیمری ضد خوردگی مخزن بتنی و فلزی در مهرویلا : این محصول دو جزئی از ترکیب رزین اپوکسی و پلی آمین ضد اسید به دست می آید که پس از خشک شدن لایه سختی را بر سطوح فلزی تشکیل می دهد. این پوشش در اثر واکنش های شیمیایی خشک شده و به عنوان پوشش محافظ در سازه های فلزی، اسکله های دریایی، پل ها و مخازن صنعتی کاربرد بسیار گسترده دارد. در مواردی که مقاومت زیاد در برابر عوامل شیمیایی، مکانیکی، رطوبت، اسیدها و بازها باشد قابل استفاده می باشد. این پوشش با دارا بودن درصد رزین بالا کاملاً براق می باشد و جهت محافظت لایه های آستری و میانی در فضای بسته مورد استفاده قرار می گیرد .

خرید پوشش پلیمری ضد خوردگی مخزن بتنی و فلزی در مهرویلا

پوشش مخازن یکی از موضوعات مهم در زمینه مخازن می باشد. چرا که مخازن به صورت کلی به دو دسته مخازن نگهداری و مخازن حمل تقسیم بندی می شوند. با توجه به نوع سیال و فشاری سیال مورد استفاده جنس مخازن انتخاب می گردد. مخازن از مواد مختلفی همچون آهن سیاه، گالوانیزه سرد، گالوانیزه گرم، کامپوزیت ( FRP)، بتن و استیل تولید می گردند. با توجه به نوع سیال موجود در مخازن و در راستای افزایش طول عمر بهره برداری، این مخازن از مواد متعددی استفاده می شود. به صورت کلی بیشترین حجم خوردگی در مخازن فلزی و بتنی بوده است و جهت پوشش دهی مخازن فلزی و بتنی از پوشش پلیمری استفاده می گردد. منابع نگهداری اسید، منابع نگهداری قلیا، منابع نگهداری آب دریا یا آب شرب از جمله مواردی هستند که بر اساس نوع سیال، غلظت سیال و درجه حرارت کاری سیال پوششی پلیمری برای آنها می بایست انتخاب گردد. پوشش مخازن فلزی و بتنی توسط مواد ترموپلاستیک نیمه ساخته و رزین های ترموست قابل انتخاب می باشد. در این میان، این پوشش ها دارای مزایا و معایبی در مقایسه با یکدیگر می باشند و هر یک دارای چالش هایی در فرایند اجرا می باشند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.
پوشش ضد خوردگی مخزن بتنی پوشش ضد خوردگی مخزن بتنی, عایق کاری انواع مخزن

جهت پوشش مخازن و قطعاتی که با انواع اسیدها و مایعاتی که باعث خورندگی می گردند ، استفاده از لایه های مقاوم الزامی است و این کار را به بهترین نحو و اصولی ترین روش انجام خواهیم داد. لاینینگ مخازن راهی مقاوم در برابر انواع اسیدها : اسید کلریدریک ، اسید فسفریک، اسید اسیتیک، اسید سولفوریک و… سود سود آور و انواع بازها و قلیا ها …….با دو روش سرد و گرم ، از ضخامت 2 الی 10 میلی متر اجرا می شود.