سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع عایق رطوبتی قیر نفوذی در صنعت راهسازی

نظر

فروش انواع عایق رطوبتی قیر نفوذی در صنعت راهسازی : یکی از مهمترین فراورده های نفتی قیر است. این ماده با ارزش به دلیل وجود زیاذی که در ایران دارد دارای قیمت نسبتا پایینی نسبت به دیگر کشور ها است و همین امر باعث شده تا مردم در هر سطح بتوانند از آن برای عایق کردن سطح پشت بام خود استفاده کنند. قیر اندود ساختمان ماده ای نفتی به دلیل چسبندگی بسیار بالا ، عایق رطوبتی بسیار خوبی جهت آب بندی سقف و دیوار ها و …  می ‌باشد. قیر نفوذی بر مبنای درجه نفوذ دسته بندی می شود و بر اساس درجه نفوذ میزان چسبندگی و سفتی آسفالت است و درجه بندی نفوذ قیر در طول فرایند تولید قیر مشخص می گردد.

فروش انواع عایق رطوبتی قیر نفوذی در صنعت راهسازی

در صنعت راهسازی از قیر های سفت برای مناطق با آب و هوای گرم از قیر های شل برای مناطق با آب هوای سرد استفاده می کنند. قیر نفوذی 60/70 مناسب ترین قیر جهت راهسازی می باشد . شرکت گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده و عرضه کننده قیرهای نفوذی با بهترین کیفیت جهت صادرات و فروش داخلی می باشد. قیر نفوذی بر مبنای درجه نفوذ دسته بندی می شود و بر اساس درجه نفوذ میزان چسبندگی و سفتی آسفالت است و درجه بندی نفوذ قیر در طول فرایند تولید قیر مشخص می گردد. در صنعت راهسازی از قیر های سفت برای مناطق با آب و هوای گرم از قیر های شل برای مناطق با آب هوای سرد استفاده می کنند. قیر نفوذی 60/70 مناسب ترین قیر جهت راهسازی می باشد . حدوداً 90 درصد از قیر تولیدی، در حوزه راه سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مصارف عایق ‌کاری، تنها 10 درصد از مصرف قیر را به خود اختصاص می ‌دهد. اکثر قیرهایی که در راه‌سازی مصرف می‌شوند در حرارت معمولی حالت خمیری و نیمه جامد دارند. به همین جهت در عملیات آسفالت پوششی ابتدا بایستی به کمک حرارت آن‌ها را سیال نموده و سپس قشر نازکی از آن‌ها را در سطح راه پخش نمود. تهیه تسهیلات و دستگاه‌های گرم کردن قیر در نقاط دور دست نه مقدور بوده و نه مقرون به صرفه است. متخصصین آسفالت سعی نمودند که به طریقی کاربرد قیر سرد را در راه‌سازی عملی سازند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیر نفوذی عایق قیر نفوذی, عایق رطوبتی قیر در راهسازی

از انواع کاربردهای قیر، عایق های رطوبتی پیش ساخته می باشد. این عایق ها عمدتاً از مخلوط چند نوع قیر و مواد افزودنی مختلف از جمله فیلرها، مواد پلیمری، الیاف بافته و نبافته پلیمری و معدنی ساخته می شود. قیرهای مختلف تحت عمل تقطیر از نفت خام تهیه می شوند. برای تولید قیرهای مناسب جهت عایق های رطوبتی پیش ساخته، با نقطه نرمی و نفوذ بالا از شیوه های نوین هوادهی قیرهای روان تر استفاده می شود. تغییر کوچکی در میزان حجم هوادهی نسبت به خوراک در دما و فشار خاصی می تواند خاصیت قیر را تا میزان زیادی تغییر دهد.