سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب عایق های حرارتی نانو کف ساختمان با قیمت مناسب

نظر

نصب عایق های حرارتی نانو کف ساختمان با قیمت مناسب : استفاده از عایق های حرارتی به دو منظور مد نظر کارشناسان ساختمان سازی قرار گرفته است. اول اینکه بار گرمایی محیط خانه را بالاتر برده و ضریب از دست دادن انرژی و یا به قول خودشان کاهش مصرف انرژی را بالاتر ببرند. اتلاف گرما در زمستان باعث می شود محیط خانه به راحتی گرم نشود و متاسفانه این موضوع با پرداخت بهای زیاد تجربه به دست آمد. در ایران ساختمان هایی که در چند دهه گذشته ساخته شدند اصلا قابلیت حفظ گرما را ندارند. عدم استفاده از یک عایق مناسب حرارتی در کف ساختمان ، دیوارها و سقف باعث می شود به راحتی حرارت از بدنه ساختمان خارج شود . موضوعاتی که حتی با دو جداره کردن پنجره ها هم خیلی خود را نشان نمی دهد و برخی از افراد می پرسند که چرا خانه ما با اینکه ساختار پنجره ها را هم تغییر داده ایم باز سرد است همین موضوع نبود عایق های حرارتی در بدنه ساخت ساختمان می باشد.

نصب عایق های حرارتی نانو کف ساختمان با قیمت مناسب

از جمله مشکلاتی که امروزه در ساختمان ها زیاد مشاهده می شود هدر رفتن انرژی در ساختمان و ایحاد نم زدگی های دیوار ها می باشد که برای شما عزیزان می تواند هزینه های زیادی را ایجاد می نماید. این نوع مشکلات بیشتر به دلیل عایق نبودن کف ساختمان ها بوده است. کارشناسان با تجربه و حرفه ای مجموعه ماندگار نانو با استفاده از مواد نانویی برای عایق کاری کف ساختمان توانسته این گونه مشکلات را تا حدود زیادی رفع نمایند . مواد نانویی مزیت های دیگری را نیز دارند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت . مواد نانویی مزیت های زیادی را دارد که در این مطلب به تعدادی از آن ها اشاره خواهیم کرد . اینو نوع عایق ها با سرعت بالایی که در نفوذ به درز های ساختمان و مصالح ساختمانی دارد می تواند از محیط تان در برابر نم و رطوبت و هدر رفتن انرژی محافظت نماید . نانو در برابر مواد اسیدی و بازی مقاوم بوده و در صورت برخورد با آن ها پوسته و خورده نمی شود بنابراین شما عزیزان می توانید به راحتی سطح کف ساختمان تان را با هرگونه مواد شوینده ای شست و شو نمایید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی کف ساختمان عایق حرارتی کف ساختمان, انواع عایق درساختمان

همچنین خاصیت خود پاک شوندگی که نانو داشته تمامی کثیفی ها را تجزیه خواهد نمود و در صورتی که گرد و غبار و آلودگی های سطحی در کف ساختمان ایجاد شود به راحتی با ابتدایی ترین مواد شوینده محیط تان تمیز خواهد شد .علاوه بر آن با استفاده از مواد نانویی برای عایق کاری کف ساختمان ، محیط تان را بدون ذره ای تخریب به صورت صد در صدی آب بندی نمایید . نانو محلولی است بی رنگ و بو که هیچ گونه ضرری را برای سلامتی انسان ها و محیط زیست نخواهد داشت . لازم به ذکر است برای عایق بندی نمودن ساختمان تان باید ابتدا سطح کف ساختمان را تمیز نمایید سپس از مواد نانویی برای عایق بندی ها استفاده کنید . مواد نانویی با ماندگاری بالایی که دارد به هیچ عنوان نیازی به ترمیم عایق کاری نبوده و به آن ها آسیبی نخواهد زد . همچنین ضد حریق بودن مواد نانویی به این معناست که در صورت آتش سوزی محیط تان ، حریق از نقطه ای به نقطه ی دیگر منتقل نخواهد شد و از  افزایش خسارات احتمالی برای شما عزیزان جلوگیری خواهد شد .