سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انتخاب بهترین زمان برای عایق کاری رطوبتی دیوارهای ساختمان ها

نظر

انتخاب بهترین زمان برای عایق کاری رطوبتی دیوارهای ساختمان ها : عایق کاری جدارهای ساختمان متشکل از یک لایه عایق حرارتی و یه لایه نمای نهایی (نظیر گچ و یا سنگ و آجر نما) می باشد. روش های گوناگونی جهت عایقکاری ساختمان وجود دارد که می توان با توجه به شرایط هر ساختمان مناسبترین و اقتصادی ترین روش را انتخاب نمود. با توجه به اینکه از چه نوع مصالح عایقی برای عایق کاری ساختمان استفاده شود، روش های عایق کاری مختلفی قابل تعریف است که در ادامه بدان اشاره شده است. 

انتخاب بهترین زمان برای عایق کاری رطوبتی دیوارهای ساختمان ها

عایق کاری نقش بسیار مهمی در گرم نگه داشتن ساختمان در فصل زمستان و خنک نگه داشتن آن در فصل تابستان دارد . به کمک عایق کاری می توان یک خانه را در زمستان 5 درجه گرمتر و در تابستان 10 درجه خنک تر نگه داشت. عایق کاری جداره های خارجی ساختمان، می تواند 35 تا 55 درصد از اتلاف حرارت ناشی از سقف،کف و دیوارهای مجاور فضای آزاد را کاهش دهد. انتخاب روش مناسب عایق کاری ساختمان نیازمند توجیه فنی اقتصادی می باشد و به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جدار، هزینه عایق کاری، نمای خارجی ساختمان و … بستگی دارد. همچنین روش های عایق کاری ساختمان های احداث شده با ساختمان های درحال ساخت متفاوت می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری با سازه :

این روش برای گروه عایق های معدنی که انعطاف پذیری بالایی دارند استفاده می شوند. با توجه به صلب نبودن این عایق ها، لایه نمای نهایی نمی تواند مستقیما بر روی عایق نصب شود. بنابراین در این روش، دیوارها بوسیله پروفیل های چوبی و یا فلزی قاب بندی می شود و عایق حرارتی در میان فضای قاب بندی قرار می گیرد و در نهایت لایه نما بر روی سازه اجرا می شود. از جمله مهمترین روش های عایق کاری با سازه می توان به روش عایق کاری کناف و روش قاب بندی فلزی و رابیس اشاره نمود. همچنین به سبب آنکه عایق های معدنی دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی می باشند به منظور استفاده از آن ها این عایق ها را در سازه یا قالب بندی های فلزی مورد استفاده قرار می دهند. در اصل بهترین زمان برای عایق کاری ساختمان، در زمان دیوارکشی و در هنگام ساخت می باشد که بسیار راحتتر و با هزینه کمتری نسب به ساختمان های احداث شده انجام می پذیرد. در زمان ساخت یک بنا، از روش های مختلف و متنوعی جهت عایق کاری ساختمان می توان استفاده نمود. می توان عایق کاری را ضمن اجرای نمای ساختمان (آجر نما، سنگ و کامپوزیت آلومنیوم ….) انجام داد.