سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع روش عایق بندی رطوبتی دیوارهای خارجی در معرض رطوبت

نظر

انواع روش عایق بندی رطوبتی دیوارهای خارجی در معرض رطوبت : انواع عایق رطوبتی دیوار با هدف جلوگیری از عبور آب به داخل و خارج از ساختمان استفاده می شوند. متاسفانه عموم مردم فواید مواد آب بندی ساختمانی را به خوبی درک نکرده اند و اکثر سازندگان و پیمانکاران فرعی نمی دانند چگونه می توانند به پوسته های ساختمانی محکم برسند. این بدان معنی است که بیشتر خانه ها پر از نشتی هستند. خوشبختانه برخی از نشتی ها و ترک ها آشکار اند و خود صاحب خانه هم می تواند آن ها را رفع کند. اما در مقابل، برخی مبهم تر هستند و برای پیدا کردن و رفع آن ها باید از یک متخصص کمک گرفت. منظور از عایق کاری در کار های ساختمانی بطور عام جلوگیری کردن از نفوذ عامل یا عواملی از خارج به داخل و یا داخل به خارج از ساختمان می باشد . مقصود عایق کردن ساختمان از نفوذ آب و رطوبت است .

انواع روش عایق بندی رطوبتی دیوارهای خارجی در معرض رطوبت

چنانچه هدف از عایق کاری جلوگیری از نفوذ عوامل دیگری نظیر صوت یا حرارت باشد جمله عایق کاری با پسوند مربوط به کار برده می شود مثل عایق کاری حرارتی و یا عایق کاری صوتی یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به سازه ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با آن عایق کاری رطوبتی می باشد. اتصالات بیرونی نیاز به آماده سازی دقیق تری دارند. استفاده از میله پلی اتیلن برای شکافهایی بزرگتر از 1/4 اینچ توصیه می شود. اما عایق بندی داخلی کمی متفاوت از روش بیرونی است، زیرا دیوارهای داخلی معمولاً تحرک کمتری دارند و یا هیچ حرکتی ندارند.

روش عایق بندی رطوبتی روش عایق بندی رطوبتی, عایق کاری رطوبتی دیوارها

ستفاده از مواد نانو به عنوان یکی از انواع عایق رطوبتی دیوار و دیگر المان های ساختمان، یک گزینه ایده آل است و در آب بندی فضاهای داخلی و خارجی به خوبی عمل می کند، زیرا طول عمر بالایی دارد و علاوه بر آب بندی، در برابر فشار و آتش سوزی نیز مقاوم است. همچنین بی رنگ بوده و ظاهر دیوار ها را خراب نمی کند. این گونه مواد معمولا وزن بسیار پایینی دارند و به محیط زیست هیچ آسیبی نمی زنند. از ورق ها و فیلم ها برای پوشاندن سوراخ های منتهی به سقف ها در مناطق پنهان استفاده می شود. ورق های انعطاف پذیر اغلب برای آب بندی دائمی نشت های بزرگ که در معرض دید هستند، استفاده می شود. فیلم پلی اتیلن متداول ترین نوع ورق های انعطاف پذیر است و در ضخامت های 003 تا 0،008 اینچ در دسترس می باشد. پلی اتیلن معمولی به عنوان یک مانع برای بخار استفاده می شود، اما اگر در نوع متقاطع خریداری شده باشد، مانع بخار نیست؛ بلکه به عنوان یک عایق رطوبتی با قابلیت تنفس عمل خواهد کرد که اجازه می دهد بخار آب از آن عبور کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.