سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عایق رطوبتی پیش ساخته با قیر اصلاح شده به وسیله پلیمرها

نظر

عایق رطوبتی پیش ساخته با قیر اصلاح شده به وسیله پلیمرها : عایق رطوبتی پیش‌ ساخته را می‌توان ساختاری متشکل از یک لایه الیاف شیشه‌ مسلح با نخ شیشه و یک لایه پلی‌استر سوزنی نبافته دانست که این دو لایه با ترکیبی از قیر اصلاح شده اشباع می‌شوند. قیر در مقابل عوامل محیطی مانند گرما، سرما و اشعه ماورای بنفش آسیب‌پذیر است. به این ترتیب که در تابستان روان و در زمستان ترد و شکننده می‌شود؛ همچنین در مقابل اشعه خورشیدی ساختار خود را از دست می‌دهد، به همین دلیل با استفاده از پلیمرهای سازگار با قیر آن را در کارگاه‌ها اصلاح می‌کنند.

عایق رطوبتی پیش ساخته با قیر اصلاح شده به وسیله پلیمرها

عایق رطوبتی محصول مشترکی است از الیاف پلی‌استر سوزنی نبافته و تیشو (الیاف شیشه) نخدار که با ترکیبات قیری اصلاح شده و با پلیمرها آغشته شده است. عایق های رطوبتی پیش ساخته بام بر اساس نوع پلیمر اصلاح کننده قیر به دو دسته اصلی تقسیم می شوند؛ که شامل عایق های نوع BPP و نوع BPE است.

قیرهای اصلاح شده BPP : در این نوع قیر از اصلاح کننده پلیمری با خواص پلاستیکی استفاده شده است. پلیمرهایی مانند پلی وینیل کلراید، اتیلن وینیل استات و اتیلن.

قیرهای اصلاح شده BPE : در این نوع قیر از اصلاح کننده های پلیمری با خواص الاستیکی استفاده می شود. پلیمرهایی مانند استایرن بوتادی ان استایرن. عایق های بام نوع BPP خود بر حسب بستر به کار رفته به دو دسته عایق های تک لایه و دو لایه تقسیم بندی می شود. برای عایق های رطوبتی پیش ساخته نوع BPE نیز دو نوع تک لایه و دولایه وجود دارد.

عایق رطوبتی پیش ساخته عایق رطوبتی پیش ساخته, عایق کاری رطوبتی پشت بام سازه ها

سطح بیرونی عایق بام (سطحی که در تماس مستقیم با محیط است) می تواند با پودر تالک یا مواد ریزدانه معدنی و یا روکش آلومینیومی با ضخامت کمتر از 50 میکرون پوشیده شود. برای پوشش دادن سطح بیرونی عایق بام باید دقت شود که سطح بدون پوشش بوده و هنگامی که از آلومینیوم استفاده می شود باید 10 سانتی متر از عایق برای هم پوشانی بدون پوشش باشد. برای سطح داخلی عایق بام از پوشش های پلی اتیلن استفاده می شود، این پوشش ها در زمان استفاده به وسیله حرارت به راحتی ذوب می شود.

ویژگی عایق رطوبتی نوع BPP تک لایه :

این عایق متشکل از یک لایه پلی استر ترمو به عنوان بستر می باشد. این لایه بوسیله مذاب قیر اصلاح شده با مواد پلیمری پلاستیکی اشباع می شود.

عایق های رطوبتی نوع BPP دو لایه :

این نوع عایق پیش ساخته بام از دو لایه به عنوان بستر استفاده می کند که از فلت الیاف شیشه و منسوجات پلی استر اعم از بافته یا نبافته تشکیل شده است؛ و این دو لایه بوسیله مذاب قیری اصلاح شده با مواد پلاستیکی اشباع گردیده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.