سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین و ارزان ترین عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی

نظر

بهترین و ارزان ترین عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی : رطوبت ایجاد شده در ساختمان ممکن است نتیجه‌ی نفوذ باران از درز پنجره‌ها ، ایجاد تعریق ناشی از وسایل رطوبت‌زا و نفوذ آب‌های زیرزمینی از کف و دیوارها باشد خسارات  های جبران‌ ناپذیری ناشی از نم و رطوبت به سازه‌ها و ساختمان وارد می‌شود که یکی از راهکارهای مقابله با آن اجرای عایق نانو است. از عایق رطوبتی نانو می توانیم به جای ایزوگام و قیرگونی استفاده کنیم. کار کردن با آن بسیار ساده، راحت و بدون دردسر است . خطرات ناشی از آتش سوزی و سوختگی مانند ایزوگام و قیرگونی در این روش وجود ندارد برای اجرای رنگ نانو بوژان تنها کافی است که با قلم مو یا رول یا هر وسیله دیگری بر روی سطح کار لایه ایجاد کنید، تا پس از چند ساعت خشک شده و لایه ای نفوذ ناپذیر تشکیل دهد.

بهترین و ارزان ترین عایق رطوبتی نانو در ساختمان سازی

این لایه وظیفه کنترل رطوبت را به خوبی انجام میدهد، بسیار محکم و مقاوم بوده و به خوبی به زیرکار می چسبد. برای جدا کردن لایه نانو عایق از وسایل مکانیکی باید استفاده نمود. عایق جدید نانو به صورت نقطه به نقطه و با چسبندگی بالا به سطح متصل می شود بنابراین مانند روش های عایق کاری سنتی امکان نفوذ آب به زیر آن وجود نخواهد داشت. در صورتی که بر اثر عوامل مکانیکی به لایه عایق نانو آسیب وارد شود و از آن محل آب نفوذ کند محل نشتی آب به خوبی قابل تشخیص خواهد بود.  ترمیم و اجرای عایق نانو بر خلاف ایزوگام و قیرگونی بسیار آسان بوده و احتیاج به نیروی متخصص و هزینه بالا ندارد، فقط کافی است محل آسیب دیده را با استفاده از قلم مو که به رنگ آغشته شده باشد ترمیم نمائید. سطح نهایی کاملا قابل تردد بوده و از نظر سختی نسبت به تمامی عایق ها دارای مقاومت بیشتری است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو عایق رطوبتی نانو, عایق های رطوبتی در کرج

موارد مصرف عایق های رطوبتی نانو :

• آب بندی و ایزولاسیون رطوبتی کف بام ها ، نمای ساختمان ها و سرویس های بهداشتی.

• قابل اجرا بر روی ایزوگام ها و آسفالتهای قدیمی بدون نیاز به اجرای مجدد آسفالت و یا ایزوگام.

• ایزولاسیون فونداسیون ساختمانها و سطوح در تماس با خاک.

• آب بندی و رنگ آمیزی استخرها، سونا، جکوزی و قسمت های در تماس با رطوبت.

• آب بندی و ایزولاسیون دیوارها و نمای ساختمان.

• ایزولاسیون سطوح شیبدار و شیروانی هایی از جنس گالوانیزه گرم و فلزی.

عمل نانو شویی یا همان عایق بندی پشت بام با استفاده از مواد نانو درجه یک بدون هیچ گونه تخریبی انجام می شود و نیاز به کندن سطح پشت بام نیست . این ماده محلولی رنگی ضد حریق و نسوز می باشد و برخلاف ایزوگام و پشم شیشه هیچ گونه گاز سمی ایجاد نمی نماید . نانو کاملاً جذبی است و درون سازه نفوذ می کند و سطح را آبب بند می نماید . در فصل سرما و بارش برف و باران های اسیدی از بین نمی رود و پوسته نمی شود ، در فصل تابستان نیز تحمل گرما از 70- درجه تا 120+ درجه سانتی گراد را دارا می باشد . لازم به ذکر است نانو عایق رطوبتی پشت بام با 20 سال ماندگاری بر کف پشت بام و کارایی بالایی که دارد از نظر هزینه و کیفیت قابل مقایسه با عایق های ایزوگامی نیست .