سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق رطوبتی رنگ نانو جدیدترین روش عایق بندی

نظر

کارایی عایق رطوبتی رنگ نانو جدیدترین روش عایق بندی : عایق رطوبتی نانو به عنوان نسل جدیدی از عایق ها رطوبتی ، مقاوم و یکپارچه بر پایه آب بوده که با خواص برتر جایگزین مناسب برای عایق های سنتی نظیر ایزوگام و قیرگونی جهت ایزولاسیون پشت بام ، سطوح بتنی ، آردواز ، ایرانیت ، سطوح گچی ، سیمانی ، سطوح پلاستفوم ، یونولیتی و کلیه فضاهایی که نیاز به آب بندی دارد می توان به کاربرد که مزایای متعددی نسبت به آن ها دارد. این ماده ترکیبی از نانو ساختارهای ضد آب ، مقاوم به سایش ، ضد اشعه ماورا بنفش ، ضد حریق و با مقاومت دمایی بالا می باشد. علاوه بر این ، انعطاف پذیری بالای رنگ عایق رطوبتی پس از خشک شدن قابلیت اجرای آسانی را فراهم ساخته است. لازم به ذکر است که می توان این محصول را در رنگ های متنوع ارائه داد.

کارایی عایق رطوبتی رنگ نانو جدیدترین روش عایق بندی

این نانو عایق همانطور که از نامش پیداست، نوعی رنگ می باشد که با استفاده از نانو مواد و تکنولوژی نانو ساخته می شود. در ساختار این نوع ماده از رزین اکریلیک و کامپوزیت نانو که نوعی عایق است، استفاده می شود. رنگ های نانو نوعی عایق رطوبتی و حرارتی هستند که برای آب بندی کف و دیوار استخر، جکوزی، آشپزخانه و سرویس بهداشتی کاربرد دارند. استفاده از این عایق رطوبتی استخر و بام در برابر عایق کاری های سنتی آسان تر و مقرون به صرفه تر است. از بین تمام عایق هایی که در ساختمان نصب می شوند تنها رنگ نانو است که به راحتی با یک برس و رول رنگ آمیزی قابل اجرا است و هزینه اجرای آن نیز بسیار پایین می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی با مواد نانو عایق بندی با مواد نانو, انواع عایق رطوبتی جدید

رنگ نانو آنتی باکتریال از دیگر انواع رنگ نانو می باشد که در دیوارپوش ها به منظور جلوگیری از انتشار بیماری و باکتری استفاده می گردد. رنگ نانو آنتی باکتریال عموما در مراکز بهداشتی و درمانی که تردد بیماران زیاد است، مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این عایق در چنین محل هایی سبب می شود تا باکتری ها کمتر در محیط منتشر شوند. علاوه بر کاربرد این محصول در مراکز بهداشتی و درمانی، از این نوع رنگ می توان در آشپزخانه های خانگی و صنعتی، مهدکودک ها، مداراس و دانشگاه ها، سالن های ورزشی، استخرها، حمام و سرویس بهداشتی های عمومی و خانگی و همچنین انبارهای تجهیزات پزشکی و صنایع غذایی استفاده نمود.