سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت فوم فشرده عایق حرارتی xps جهت عایق بندی سقف ها

نظر

قیمت فوم فشرده عایق حرارتی xps جهت عایق بندی سقف ها : صفحات عایق حرارتی xps پلی استایرن اکسترود شده، فوم های روزن رانی شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می‌باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می‌کند. کاربرد این صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در عایق کاری کف (عایق حرارتی کف)، عایق کاری سقف (عایق حرارتی بام) و دیوارهای ساختمان های مسکونی (دیوار عایق - عایق حرارتی دیوار) و صنعتی (عایق حرارتی مرغداری - عایق حرارتی سقف سوله) می‌باشد. به دلیل اینکه در ساختار این عایق حرارتی حباب وجود ندارد، دارای مقاومت فشاری بالایی است. جذب آب آنها نیز بسیار کم می‌باشد. همچنین نفوذ آب از طریق مویینگی در فوم xps وجود ندارد. این فوم فشرده به راحتی با تیغ اره یا چاقو بریده می‌‌شود و به آسانی به وسیله چسب یا پیچ در جای خود تثبیت می‌شود. عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده xps در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات ارائه شده مجاز است .

قیمت فوم فشرده عایق حرارتی xps جهت عایق بندی سقف ها 

ضخامت ورق‌های تولید شده قابل تغییر در بازه‌ 2 سانتیمتر تا 10 سانتیمتر می‌باشد که البته این مقدار رابطه معکوس با اندازه عرض تولید شده دارد. به عنوان مثال ضخامت 10 سانتیمتر فقط با عرض 60 سانتیمتر امکانپذیر است. هرچه عرض کمتر باشد، ضخامت ورق‌های تولیدی بیشتر می گردد. فوم عایق xps تولید شده از پلی استایرن اکسترود شده دارای مقاومت حرارتی و فشاری بالا در ساختمان های مسکونی، اداری و صنعتی به منظور عایق کاری استفاده میشود. این محصول به دلیل روش تولیدی آن، دارای بافتی یکنواخت با سلول های بسته و نفوذ ناپذیر می باشد و از ضریب انتقال حرارت بسیار پایین و مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و رطوبت برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی xps عایق حرارتی xps, انواع فوم فشرده حرارتی

خواص عایق حرارتی xps:

  • ضریب مقاومت حرارتی بالا (R-Value) :
  • مقاومت فشاری بالا
  • مقاومت در برابر نفوذ آب و بخار آب
  • قابل شستشو
  • عدم تغییر شکل و خواص
  • قابلیت تولید در ابعاد مختلف
  • قابلیت ایجاد فاق و زبانه و رویه های شیاردار
  • محصولی سبک با قابلیت حمل آسان.

صفحات عایق حرارتی XPS ، فوم های روزن رانی شده پلی استایرن بوده که دارای بافت تو در تو و به هم فشرده و خالی از حفره می‌باشند که کمک زیادی به مقاومت این فوم در برابر نفوذ رطوبت می‌کند. کاربرد این صفحات عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده XPS در عایق کاری کف (عایق حرارتی کف)، عایق کاری سقف (عایق حرارتی بام) و دیوارهای ساختمان های مسکونی (دیوار عایق - عایق حرارتی دیوار) و صنعتی (عایق حرارتی مرغداری - عایق حرارتی سقف سوله) می‌باشد. به دلیل اینکه در ساختار این عایق حرارتی حباب وجود ندارد، دارای مقاومت فشاری بالایی است. جذب آب آنها نیز بسیار کم می‌باشد. همچنین نفوذ آب از طریق مویینگی در فوم XPS وجود ندارد. این فوم فشرده به راحتی با تیغ اره یا چاقو بریده می‌‌شود و به آسانی به وسیله چسب یا پیچ در جای خود تثبیت می‌شود. عایق حرارتی پلی استایرن اکسترود شده XPS در مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن مورد ارزیابی قرار گرفته و کاربرد آن در حیطه الزامات ارائه شده مجاز است .