سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاربرد رزین تزریقی پلی یورتان در عایق کاری مخازن بتنی

نظر

کاربرد رزین تزریقی پلی یورتان در عایق کاری مخازن بتنی : رزین تزریقی پلی یورتان رزین پلی یورتان دو جزئی عاری از حلال رزین پلی یورتان می باشد. این محصول به کندی واکنش داده و پس از سخت شدن به صورت ماده ای بدون منفذ در می آید که در مجاورت آب به آرامی تشکیل فوم می دهد. رزین تزریقی پلی یورتان AQUAFIN-P4 با سطوح خشک و مرطوب تشکیل باند داده و چسبندگی عالی به زمینه و همچنین مقاومت پارگی بالایی را منتج می شود. دمای انتقال شیشه ای این ماده پایین بوده و در دماهای بسیار کم نیز بدون بروز شکنندگی، مقاومت خود را حفظ می نماید.

کاربرد رزین تزریقی پلی یورتان در عایق کاری مخازن بتنی

رزین تزریقی پلی یورتان الاستیک عاری از حلال می باشد. رزین تزریقی پلی یورتان الاستیک به کندی واکنش داده و پس از سخت شدن به صورت ماده ای بدون منفذ در می آید که در مجاورت آب به آرامی تشکیل فوم می دهد. رزین تزریقی پلی یورتان الاستیک با سطوح خشک و مرطوب تشکیل باند می دهد . چسبندگی عالی رزین تزریقی پلی یورتان الاستیک به زمینه و همچنین مقاومت پارگی بالایی را منتج می شود. دمای انتقال شیشه ای رزین تزریقی پلی یورتان الاستیک پایین بوده و در دماهای بسیار کم نیز بدون بروز شکنندگی، مقاومت خود را حفظ می نماید. آب بندی سازه های بتنی دارای روش و تکنیک های مختلفی است که هر یک بسته به شرایط و سازه مانند شرایط بهره برداری ، فشار منفی با مثبت ، جنس سازه ( بتنی –بلوکی یا آجری ) ، شرایط شیمیایی و مکانیکی بهره بردای ، مباحث اقتصادی ، دکوراتیو یا غیر اکسپوز بودن و .. می توانند مورد استفاده قرار گرفته و مفید باشند. از جمله این روش ها آب بندی بتن ، ترک و درزهای آبدار با استفاده از تزریق رزین پلی یورتان می باشد. از مزایای این روش ، سرعت بالا ، دوام بالا ، امکان اجرا در فشار مثبت و منفی ، جلوگیری از خوردگی و ... می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

تزریق رزین پلی یورتان در مخازن تزریق رزین پلی یورتان در مخازن, عایق بندی سازه های بتنی

از رزین های پلی یورتان برای آب بندی و حذف نشت آب از ترک ها و درزهای بتن استفاده می شود. آنها همچنین می توانند در ترک هایی که امکان جابجایی های کوچک خواهند داشت، تزریق شوند. چنین سیستم هایی، به جز سیستم پلی یورتان دوجزئی جامد، مقاومت کمی داشته و نباید برای چسباندن دوباره ترکها مورد استفاده قرار گیرند. رزین پلی یورتان نباید در ترکهای با عرض   کمتر از 0.005 اینچ استفاده و تزریق شود.. تا کنون برای تزریق رزین های پلی یورتان، هیچ حدی برای حداکثر اندازه ترک مشخص نشده است. رزین های پلی یورتان با تنوع قابل توجهی از منظر خواص فیزیکی در دسترس می باشند. برخی از رین های پلی یورتان پس از عمل آوری به شکل فوم منعطف در می آیند.