سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کارایی عایق های رطوبتی پلیمری بدون رنگ مایع در ساختمان سازی

نظر

کارایی عایق های رطوبتی پلیمری بدون رنگ مایع در ساختمان سازی : انواع عایق رطوبتی از نظر پایه ی شیمیای را به طور کلی به عایق های رطوبتی قیرمانند و عایق های رطوبتی پلیمری تقسیم می کنند. با توجه به نفتخیر بودن کشور ایران، عایق های پایه قیر در زمره عایق های رطوبتی متداول در صنعت ساختمان بوده اند. از این رو اکثر فعالان در حوزه صنعت ساختمان از جمله سازندگان و مهندسین عمران کمتر با دسته عایق های رطوبتی پلیمری آشنا هستند. عایق های رطوبتی پلیمری که بعضا از آنها به عنوان آب بند پلیمری نیز یاد می شود در ایران جزو عایق های رطوبتی جدید محسوب می شوند.

کارایی عایق های رطوبتی پلیمری بدون رنگ مایع در ساختمان سازی

البته ناگفته نماند عایق های رطوبتی پلیمری سالیان درازی است که در سایر کشورهای دنیا به عنوان یکی از متداولترین انواع عایق های رطوبتی در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند که می توان نمونه های آن را در پشت بام، سرویس بهداشتی، استخر و غیره استفاده کرد تا مانعی برای ورود رطوبت و نم به دیوارهای ساختمان باشد. عایق های رطوبتی جنس های مختلفی دارند و اندازه آن ها در بیشتر اوقات توسط مشتریان تعیین می شود. فروش عایق رطوبتی تا حد زیادی توانسته است که دغدغه افراد را در مورد نم و طوبت ورودی به ساختمان کاهش دهد. یکی از نمونه های کاربردی این محصول، عایق رطوبتی شفاف است و تقاضا برای عرضه آن بسیار بالا است. تولیدکننده انواع عایق های رطوبتی شفاف، محصولات خود را از طریق نمایندگی های فروش به مشتریان عرضه می کند. امروزه استفاده از واژه عایق نانو و یا عایق رطوبتی نانو نیز در بین برخی از فعالین حوزه تولید و ارائه عایق های رطوبتی نیز رایج شده است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق رطوبتی نانو پلیمر عایق رطوبتی نانو پلیمر, انواع عایق های رطوبتی جدید

باید خاطر نشان ساخت در صورتی می توان به یک عایق رطوبتی پلیمری عایق نانو اطلاق نمود که در فرآیند تولید این عایق رطوبتی از فناوری نانو استفاده شده باشد. یکی دیگر از نام هایی که به عایق های رطوبتی اطلاق می شود عایق رطوبتی مایع است. از آنجایی که در تولید عایق رطوبتی پلیمری RCI و MCI از فناوری نانو استفاده شده است. این گروه از عایق های رطوبتی نیز در گروه عایق های نانو طبقه بندی می شوند. از انواع عایق های رطوبتی پلیمری می توان به عایق های پلیمری تک جزیی و عایق های پلیمری دوجزیی اشاره نمود. استفاده از این عایق به همراه خواص مکانیکی، الکتریکی وحرارتی بسیار خوبی از خود نشان می دهد و موجب می شود که برای بسیاری  از کاربری ها منجمله پوشش مخازن نگهداری وکانال های انتقال مواد شیمیایی خورنده متوسط مناسب  باشد. با توجه به امکان اجرای پوشش به صورن یکپارچه و بدون درز وهمچنین وجود ورقه های شیشه ای شانس خورندگی در بافت رنگ به شدت کاهش یافته و به تبع آن دوام عایق رطوبتی پر استحکام مخازن افزایش می یابد.