سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرضه جدیدترین پوشش های حفاظتی پلی یوریا در سراسر کشور

نظر

عرضه جدیدترین پوشش های حفاظتی پلی یوریا در سراسر کشور : پلی اوره یا پلی یوریا یکی از جدیدترین تکنولوژی پوشش های حفاظتی در دنیا و نسل جدیدی از خانواده پلی اورتان ها می باشد که دارای مقاومت های مکانیکی، شیمیایی و ضربه پذیری فوق العاده بوده و در گستره وسیعی از کاربردهای حفاظت سطوح از جمله مخازن آب و فاضلاب، سطوح کف دارای فشار و ضربه، بدنه و عرشه کشتی و پل، صنایع حمل و نقل و نظامی استفاده می گردد. این محصول بر پایه الاستومرهای فعال و ایزوسیانات بصورت دو جزئی تولید شده و پس از پیش گرم شدن در محل نازل میکس شده و برروی سطوح اسپری میگردد و در مدت 3 الی 5 ثانیه خشک می شود.

عرضه جدیدترین پوشش های حفاظتی پلی یوریا در سراسر کشور

پلی یوریا با برخورداری از ضریب بالای کشسانی، مقاومت مکانیکی، حرارتی ، شیمیایی بسیار زیاد و چسبندگی فوق العاده  بر روی سطوح بتنی و فولادی توجه بسیاری از دست اندرکاران پروژه های صنعتی و مهندسین مشاور را به خود جلب نموده است. عایق رطوبتی پلی یوریا Polyurea نسبت به عایق های رطوبتی موجود در بازار از  مقاومت بالایی برخوردار است. این عایق در برابر سایش نیز مقاومت دارد. است. عایق رطوبتی پلی یوریا را می توان بر روی انواع سطوح اجرا کرد. چسبندگی عایق پلی یوریا به سطح های مختلف بسیار بالا می باشد. این عایق در رنگ های گوناگونی تولید می شود. همچنین استفاده از پلی یوریا نسبت به سایر عایق بندی های رطوبتی موجود در بازار بسیار راحت و مقرون به صرفه است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

کاربرد های پلی اوره :

  • استفاده در صنعت ساخت و ساز‌.
  • صنعت نفت و همچنین پتروشیمی‌.
  • صنعت برق‌.
  • صنعت های دریایی‌.
  • صننعت خودروسازی و وسایل حمل و نقل سنگین‌.
  • صنعت راه سازی‌.
  • صنعت آب و فاضلاب‌.
  • صنایع دفاعی و پدافند های غیرعامل‌.

عایق محافظتی پلی اوره عایق محافظتی پلی اوره, انواع عایق های پوششی

در اصل این پوشش یک نوع الاستومر است که از واکنش ایزوسیانات و پلی آمین بدست می آید. تکنولوژی نوین پوشش های افشانه ای پلی اوره به عنوان زیر مجموعه ای از سیستم پوششی پلی یورتانی است که از مقاوم ترین نوع پوشش در جهان است پلی اوره به دلیل ضریب بالای مقاومت مکانیکی، فیزیکی، حرارتی و شیمیایی عیب های پوشش پلی یورتان برطرف می کند و با استفاده از تکنولوژی به تولید پلیمرهای محکم ، انعطاف پذیر و مقاومت بالا می شود. پلی اوره دارای دامنه کاربرد بسیار وسیع در صنایع مختلف به عنوان کفپوش صنعتی و یا پوشش های محافظتی و ... کاربرد دارد.