سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت و هزینه اجرای بستن درزهای انقطاع با عایق های مختلف

نظر

قیمت و هزینه اجرای بستن درزهای انقطاع با عایق های مختلف : برای جلوگیری از خسارت و کاهش خرابی ناشی از ضربه ساختمانهای مجاور به یکدیگر ، به ویژه در زمان وقوع زلزله ، ساختمان هایی که دارای ارتفاع بیش از 12 متر یا دارای بیش از 4 طبقه هستند ، باید به وسیله درز انقطاع از ساختمان های مجاور جدا شوند ؛ همچنین حداقل درز انقطاع در تراز هر طبقه برابر 100/1 ارتفاع آن تراز از روی شالوده است . این فاصله را می توان در محل های لازم با مصالح کم مقاومت که در هنگام زلزله در اثر برخورد دو ساختمان به آسانی مصالح مزبور خرد می شوند ، پر کرد.

قیمت و هزینه اجرای بستن درزهای انقطاع با عایق های مختلف

قیمت بستن درز انقطاع با ورق و یونولیت و سیمان فرق دارد و گرانترین روش برای پوشش درز بستن با ورق میباشد که غیر از اجرت کار باید هزینه خرید ورق هم بدهید که پیشنهاد ما استفاده از یونولیت و سیمان میباشد که هم مواد اولیه سبک تری دارد و هم هزینه کمتری برای شما دارد. هزینه درز انقطاع به عوامل مختلفی بستگی دارد; مثلا روش انجام کار که یا بصورت راپل کاری (کار در ارتفاع بوسیله طناب) و یا پوشاندن درز انقطاع بوسیله داربست می باشد. پوشش درز انقطاع با راپل، هیچ گونه مزاحمتی برای عابرین و دیگران ندارد. راپل کاری به این صورت است که پوشش درز انقطاع با طناب و بدون داربست صورت می گیرد. این روش ایمن و با طناب صورت می گیرد و بهترین شکل اجرا می باشد چون هم بی نظمی و تولید زباله های ساختمانی ندارد و همچنین در مناطقی که امکان نصب داربست نیست، این روش بسیار کارآمد می باشد. در روش پوشش درز انقطاع بوسیله داربست هزینه ها نسبت به راپل کاری بیشتر می گردد. عامل بعدی نوع مواد و مصالح مصرفی می باشد، انواع مختلفی از فلزات و پلاستیک ها را می توان استفاده نمود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

آب بندی درز انقطاع آب بندی درز انقطاع, عایق کاری و درزگیری درز بین دیوارها

قیمت بستن درز انقطاع با ورق گالوانیزه دستمزد بیشتری دارد و کمترین اجرت برای نصب درز انقطاع بوسیله توری مرغی می باشد. ورق گالوانیزه ضد زنگ می باشد و می توان به این ورق ها رنگ کوره ای زد تا همرنگ نمای ساختمان ها شود و بر زیبایی نما بیفزاید. روش دیگر که پیشتر اشاره شد استفاده از توری مرغی می باشد که این توری از ورود پرندگان به داخل درز انقطاع جلوگیری می کند. توری مرغی از جنس فلزات و پلاستیک است.